Poradňa Blackbox

Viac
09 feb 2015 23:16 - 09 feb 2015 23:17 #14059 od azer
Odpoveď od azer na tému Poradňa Blackbox
Tak som si všimol, že na tom druhom obrázku je intenzita signálu 72%. To je málo, malo by byť aspoň 80% (aj to je už hraničné). To môže spôsobovať to, že programy z niektorého transpondera nejdú vôbec, ako napríklad problémy s CT HD...
Najprv poriadne natočiť parabolu a potom sa venovať ostatným problémom.
Posledný krát upravené:09 feb 2015 23:17 azer

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
10 feb 2015 07:34 #14060 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Blackbox
Azer má pravdu, že špatný signál by mohl způsobovat nedostupnost programů z některých transpondérů.

Divné, je ale to zamrzání.

Ještě bych zkusil tam dát zase ten starý firmware, jak jsem posílal posledně na oživení boxu. A zkusit to s ním. Načisto ho naladit a nastavit - nedávat tam žádnou zálohu ani setting. A zkusit jak se to bude chovat s ním. Pokud bude situace stejná a bude také zamrzat, tak bych asi box odeslal prodejci na reklamaci.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
10 feb 2015 22:38 #14076 od zyrafa
Odpoveď od zyrafa na tému Poradňa Blackbox
Dobrý večer.
Mám BlackBox. Oscam: 1.20-unstable_svn Build: r9542 pro freesat nainštalovaný s up.ellano.sk
SOFT: SF v2.11.87
1. Pri pokuse o nahrávaní kanála, nemôžem pozerať ďalšie.Vidím čiernu obrazovku s textom "kanál kódovaný". Ak nie je načítanie, všetko funguje správne.
Ako sa s tým vysporiadať?

2. Keď som sa použiť CAM, tiež nemôžem sledovať a nahrávať súčasne.
Je nejake jednoduché riešenie?

děkuju za pomoc

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
10 feb 2015 23:27 #14077 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Blackbox
Zdravím,

1.) Nainstaloval jste verzi pro BlackBox?
Další možností je místo Oscam použít Mcas.

2.) Pokud nemáte modul typu DUAL crypt, tak to nepůjde. Obyčejný modul umí v jednom okamžiku dekódovat pouze jeden program.


Zkuste ještě jednou nainstalovat verzi určenou pro dvoutunerový BlackBox.
Pokud to nepomůže, tak místo Oscamu použijte Mcas.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
13 feb 2015 00:49 #14131 od zyrafa
Odpoveď od zyrafa na tému Poradňa Blackbox
Zdravím,
1. Zmenil som súbor oscam.dvbapi pro dvoutunerový, pridal som druhý reader SC1 ... a Oscam začal pracovať som chcel. Děkuju Zdenku za návrh(verzi určenou pro dvoutunerový BlackBox).
2. Nemyslím si, že to je ten problém.
"Dekódovací modul Aston v2.26 pro systém Seca - Mediaguard. Při použití v STA hlavních stanicích, může modul současně dekódovat dva kanály"

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
14 feb 2015 20:46 #14186 od Vojtvop
Odpoveď od Vojtvop na tému Poradňa Blackbox
Funguje vám na Blackboxu YouTube? Nevím přesně od kdy, ale už nějakou dobu mi nejdou přehrát videa ("Toto video nelze přehrát", mám FW 2.11.87). Načítání seznamu videí včetně vyhledávání funguje OK.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
14 feb 2015 20:52 #14187 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Blackbox
Mohu potvrdit, že nefunguje. Ale pokud nevyjde nový firmware, tak se s tím nedá bohužel nic dělat :-(

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
20 feb 2015 16:51 #14294 od Dobrovodan
Odpoveď od Dobrovodan na tému Poradňa Blackbox
Zdravím všetkých.
Mám Black Box chcel som si nainštalovať Webzeal. Prečítal som pár článkov, stiahol si plugin, nakopíroval na USB a inštaloval do Boxu. Zhruba po 15 min napísal:

Celkom: 30720 KB
1% (416KB) Voľné miesto
Užívateľský priestor (/ var) je
zaplnený. Prosím skontrolujte
to!
Vie mi niekto poradiť kde a ako to mám skontrolovať. Vopred ďakujem.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
20 feb 2015 17:05 #14295 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Blackbox
Ve /var máte nainstalované pluginy. Musel by jste je smazat a ani pak by se tam webzeal stejně nejspíše nevešel.

Webzeal neinstalujte, ale jen připojte z USB klíče podle návodu. Pak nezabírá místo v paměti přijímače, ale spouští se přímo z připojeného USB klíče. Na BB totiž nebude dost paměti, aby jste ho tam dostal.

Zdenek
Táto príloha je pre hostí neprístupná.
Prosím, pre jej zobrazenie sa prihláste alebo zaregistrujte.

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Táto správa obsahuje prílohu.
Prosím prihláste sa alebo zaregistrujte sa pre zobrazenie.

Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: Dobrovodan

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
14 mar 2015 11:22 #14623 od Dobrovodan
Odpoveď od Dobrovodan na tému Poradňa Blackbox
Dobrý deň.
S tým WebZealom to u mňa nefunguje a dokonca som zistil, že mám pravdepodobne poškodené výrobné nastavenie BB. To tiež neprebehne v poriadku. Vie my niekto poradiť kde zohnať originál výrobného nastavenia na BB?
/ už viem mal som si ho hneď zálohovať/
Ďakujem.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
14 mar 2015 11:25 #14624 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Blackbox
Výrobní nastavení jako takové samostatně nikde neseženete, to je součástí firmware.
Musíte do přijímače nahrát znovu firmware (klidně i stejnou verzi, co tam teď máte) a z něj pak dát tovární nastavení. Jinak to neuděláte.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: Dobrovodan

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
26 apr 2015 17:38 #15065 od azer
Odpoveď od azer na tému Poradňa Blackbox
Zdravím,

Pred chvíľou sa mi asi pokazil Blackbox. Pri pozeraní mi zmrzol a musel som ho vypnúť tlačítkom na zadnom panely. Po naštartovaní (všetko sa načítava normálne logo skytec adť...) zobrazí "signál kódovaný" a hneď na to zmrzne, nedá sa vyvolať ani menu ani prepnúť, skrátka nič.

Poraďte, čo to môže byť a ako by sa to dalo napraviť. Alebo už len zaslať do servisu?
Pripomínam, že mám oficiálny firmware/software.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
26 apr 2015 17:53 #15066 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Blackbox
Takto na dálku těžko říct.

1.) Zkusil bych z něj vyndat přístupovou kartu, jestli to nějak nesouvisí s dekódováním.
2.) Zkusil bych přes USB klíč nahrát nějakou jinou verzi FW, než tam teď je. Klidně i nějakou starší. Přijímač vypnout zadním vypínačem. Připojit USB klíč s FW. Podržet CH+ a přijímač zapnout. Aby se FW přehrál ještě přes spuštěním a zamrznutím přijímače.
3.) Pokud je připojený nějaký HDD, tak bych ho zkusil odpojit.

To je tak zhruba, co mě napadá, že by se dalo zkusit. A podle výsledku se uvidím, jestli něco zabere nebo to bude na servis.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
26 apr 2015 20:15 #15067 od Carlls
Odpoveď od Carlls na tému Poradňa Blackbox
Dobrý večer,
má někdo prosím zkušenosti s přehráváním videa po síti? Mám neustále problény, Blackbox vidí na síťovém disku požadované video, ale při pokusu o přehrání dojde k zamrznutí (vžda na jiné pozici, ale do cca 1 min) a je nutno úplně vypnout a zapnout přístroj. Ostatní přístroje v síti, Blueray přehrávač a smart TV přehrávají totéž bez problému. První je připojen kabelem a TV přes WiFi, takže sítí to asi nebude. Video je ve formátu avi, bitrate 1200 kbps. Firmware v Blackboxu je poslední. tedy 87.
Díky za případné rady.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
26 apr 2015 22:14 #15068 od azer
Odpoveď od azer na tému Poradňa Blackbox
No súviselo to nejak s dekódovaním ako píšete pod bodom1. Posledný zapnutý program bol JOJ HD a hneď to zamrzlo, tak ma napadlo hneď po spustení prijímaču rýchlo prepnúť na TA3 (nekódovaný program), aby sa ani len nepokúsilo spustiť JOJ-ku, a čuduj sa svete, TA3 normálne šlo, ale keď som prepol späť na nejaký, čo potrebuje kartu ako STV1 alebo JOJ HD, tak hneď zamrzol. Tak som potom odinštaloval OSCAM a nainštaloval pre zmenu MCAS a potom už nemrzlo, ale zasa šlo iba TA3, na ostatných len napísalo kódovaný program a na chvíľku (sekundu maximálne, neskúsené oko si ani nevšimne ;-)) taký oznam, že invalid card, tak som potom vytiahol kartu a poutieral do trička, vsunul späť a čuduj sa svete všetko nabehlo v poriadku. :-)

Tak som na seba hrdý, že som to všetko celé nepreinštalovával, čo mi ušetrilo kopu času a námahy.

Tak možno tento postup niekomu pomôže... myslím, že tu už niekto písal o nevysvetliteľnom mrznutí...

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.256 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu