mutant HD 1100

  • MartinValent
  • Autor témy
  • Offline
  • Som tu nový
  • Som tu nový
Viac
14 dec 2016 22:17 #19765 od MartinValent
mutant HD 1100 bolo vytvorené MartinValent
Hneď ako dám príjímač do elektriky tak sa mi zobrazí len obrazovka ellano.sk a na dispaly počíta čísla od 50 do 100 a stále dookola mám pocit ako keby mi padol celý software v prijímači. Prijímač vôbec nereaguje ani na dialkové ovládanie. môžete mi niekto poradiť?

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

 
  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
14 dec 2016 23:51 #19766 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému mutant HD 1100
Může být opravdu nějaký rozhozený systém.

Pokud máte od Ellano, tak napište na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. mail s popisem problému a žádostí o radu co s tím.

Možná by pomohlo naflešovat znovu E2. Buď můžete zkusit sám nahrát čistý image nebo zase zálohu image Ellano, by vám poslali z e-shopu.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • MartinValent
  • Autor témy
  • Offline
  • Som tu nový
  • Som tu nový
Viac
15 dec 2016 15:49 #19773 od MartinValent
Odpoveď od MartinValent na tému mutant HD 1100
pisal som do elano ale nikto sa mi zatial neozval. mohli by ste mi to poslat vy aj s kratkym popisom ako to mam spravit? dakujem

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
15 dec 2016 16:17 #19774 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému mutant HD 1100
Zdravím,

já nemám bohužel k souborům s image přístup.

Teď před vánoci je to hektické a na e-shopu se snaží vyřizovat maily jak to jen jde, ale doby jsu delší, než během běžného období.

Zkuste případně zavolat přímo do e-shopu nebo napsat na Skype a domluvit se na přímo: ellano.sk/kontakt-5

J\á sám nevím co přesně je toto za problém a nerad bych poradil něco chybně.

Díky Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.151 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu