Nokia QLED televízory s Android TV

Napísal Torben 1 dňa 24 január 2023 do kategórie Magazín, Android boxy, Špeciál

Nové 4K UHD televízory Nokia Smart TV s technológiou QLED prinášajú žiarivé farby, najhlbšiu čiernu a dynamický zvuk do vašej obývačky

Rok 2023 sa práve začal – pre mnohých je príležitosťou na realizáciu svojich novoročných predsavzatí. Na začiatku zoznamu každého by malo byť hlavne trávenie viac času s rodinou a priateľmi. Mnoho spoločných chvíľ zažívame aj pred televíznymi obrazovkami a preto dávame do pozornosti nové inteligentné televízory Nokia QLED, ktoré do obývačky prinášajú žiarivé farby.

nokia tv qled fb ikona 666587

Pripravte sa na televízne večery na gauči s rodinou či priateľmi

Vďaka technológii Quantum Dot poskytujú živý televízny zážitok s dychberúcimi farbami a silnými kontrastmi, pričom zapôsobia aj dynamickým zvukom prostredníctvom integrovaného subwoofera. Nezanedbávajú sa tu ani ďalšie novoročné predsavzatia: domáce cvičenie si môžete prehrať aj na YouTube alebo najnovšie recepty Lidl kuchyne môžete vyvolať cez hlasové ovládanie Google Assistant.

rodina pred tv 6366

Perfektný štart do nového roka

Divízia Nokie pre Smart TV a set-top boxy v Európe uvádza na trh 4K UHD Smart TV Nokia s technológiou QLED vo veľkostiach 43-70 palcov. Inteligentné televízory Nokia QLED sú vybavené technológiou Quantum Dot, ktorá zaisťuje živé a žiarivé farby v akýchkoľvek svetelných podmienkach a z každého uhla pohľadu. Či už je v miestnosti jasnejšie alebo tmavšie, televízory Nokia QLED Smart TV vždy zaručia skvelý zážitok zo sledovania s pôsobivým jasom a farebnou rozmanitosťou.

Vďaka Android TV operačnému systému a Google Play Store majú používatelia prístup k viac ako 7 000 aplikáciám. Patria sem obľúbené streamovacie služby ako sú Netflix, Disney+, Prime Video, HBO Max alebo YouTube, aby ste si užili celú škálu zábavy v teple chladného obdobia, ale aj internetové televízie (napr. Skylink Live, Antik TV, sledovanieTV, Horizon GO, Magio GO,...), či hry a iné užitočné aplikácie. Viac o výhodách operačného systému Android v televízoroch čítajte náš článok Oplatí sa kúpiť televízor s Androidom?

Inovácia pre zábavu: množstvo režimov pre rôzne formáty

Výber špecifických režimov – Šport, Hra, Film a ďalšie – poteší každého televízneho fanúšika. Inovujte svoju domácu zábavu, nastavenia farieb a zvuku prispôsobením konkrétneho režimu podľa toho, čo sledujete. V hernom režime je rýchla odozva len 8 ms a Dynamic Contrast či UHD Upscaling zaisťujú skutočný herný zážitok.

Vďaka ich schopnosti streamovať hry zo služieb ako Twitch, YouTube Gaming aj v rozlíšení 4K si ho obľúbia aj hráči, prípadne si môžete priamo hrať hry na platformách Boosteroid, GeForce Now a pod. Stačí pripojiť bezdrôtový gamepad.

Viditeľnosť je umocnená dynamickou kvalitou zvuku s bohatými basmi vychádzajúcimi zo vstavaného subwoofera. To dopĺňa otočný stojan pre optimálny uhol pohľadu z akejkoľvek perspektívy bez toho, aby vám unikol jediný detail. Inteligentné televízory Nokia QLED poskytujú kvalitný zážitok pre všetky zmysly, ktorý je v tejto cenovej kategórii jedinečný a zaručujú plné emócie.

Otocny stojan qled nokia gif plugin

Ostrý displej a krištáľovo čistý zvuk

Smart TV Nokia QLED prichádzajú so 4K rozlíšením 3 840 x 2 160 pixelov a snímkovou frekvenciou 60 Hz. Samozrejme nechýba ani video štandard HDR10 a Dolby Vision pre vysoký kontrast a verné farby. Pre všetkých, ktorí ani po 90 minútach futbalu alebo kina stále nemajú dosť, môže TV použiť ako hernú konzolu, herný režim je priamo v nastaveniach systému.

S týmto televízorom Nokia QLED Smart TV si však prídu na svoje nielen futbaloví fanúšikovia a hráči. Vďaka režimu Movie Mode a subwooferu (dynamický zvuk) sa obývačka stáva kinosálou. Či už ide o akčný trhák, animáciu, romantiku alebo rodinný film – tento televízor poskytuje jedinečný kvalitný zážitok pre všetky zmysly a zaručuje plné emócie.

nokia qled lifestyle 66658

Rozdiely medzi QLED a LED

Technológia QLED je založená na známej LED technológii, ktorá bola vylepšená o Quantum Dots. To znamená, že LCD panel je osvetlený svetlom malých LED svetiel na pozadí panelu. LED podsvietenie je veľmi jasné a životnosť LED svietidiel je extrémne dlhá. Svetlo umožňuje vysoký kontrast a intenzívny farebný obraz. Pri QLED sa pridáva ďalšia vrstva s takzvanými „kvantovými bodkami“, ktoré sú rôzne osvetlené elektrickými impulzmi. Výsledkom je obrovská rozmanitosť farieb, ešte jasnejší obraz a vysoký kontrast. Farby vyzerajú verné a živé, pričom sa dosiahne hlbšia intenzívna čierna.

QLED TV fungujú s panelmi, ktoré vyžadujú podsvietenie. Nad nimi sú umiestnené filtre, ktoré v určitých bodoch blokujú svetlo. Okrem LED filtrov majú QLED TV ďalšiu vrstvu Quantum Dots. Táto dodatočná vrstva umožňuje televízorom QLED reprodukovať ešte jasnejší obraz a intenzívnejšie zobrazovať čierne oblasti. Pri bežných LED televízoroch sa sýta čierna často javí ako šedá. Ďalšou výhodou QLED TV je, že dokážu zobraziť podstatne viac farieb ako LED TV zariadenia.

Nokia Smart TV 55inch quantum dots nokia 2

Početné možnosti pripojenia a rýchly procesor

Konektivitu zabezpečujú tri HDMI a dva USB porty, jeden LAN a jeden audio/video port, dvojpásmové Wi-Fi a Bluetooth pre rýchle spárovanie diaľkového ovládača a ďalších Bluetooth zariadení. Aplikácie, ktoré podporujú Chromecast, možno použiť na streamovanie športu, videí, mobilných hier, hudby a iného obsahu z mobilných zariadení na televíznu obrazovku.

Pomocou hlasového ovládania Google Assistant je možné na YouTube prehrávať napríklad jogu alebo domáce cvičenia, streamovať nové trháky či informácie o najbližšom snežení.

Štvorjadrový procesor s 1,5 GB RAM a 8 GB ROM zaisťuje plynulé prehrávanie hier, videí a webového obsahu. Vstavaný trojitý tuner pre živé televízne vysielanie cez pozemnú anténu (DVB-T2), satelit (DVB-S2) alebo kábel (DVB-C) uľahčuje prístup k širokej škále voľne šírených tuzemských a medzinárodných televíznych programov.

Pre obsah platenej televízie je k dispozícii slot CI+ pre karty platenej televízie. Smart TV Nokia navyše podporujú rýchle vyhľadávanie Fastscan, ale aj SatCR pre pripojenie až ôsmich prijímačov s LNB Unicable.

podelte sa o zazitky qled nokia

Dizajn a diaľkové ovládanie v elegantnom, severskom štýle

Známy štýl, kvalita a minimalistický dizajn produktov Nokia sa nachádzajú aj v nových modeloch a elegantne dopĺňajú štýl nových televízorov Nokia QLED Smart TV. Hlasom ovládané Bluetooth diaľkové ovládanie je ergonomicky tvarované, dobre sa drží v ruke a nemusíte ním mieriť na televízor. Jedinečné podsvietenie pomáha nájsť správne tlačidlo aj v tmavých miestnostiach. Pomocou tlačidiel Netflix a YouTube na diaľkovom ovládači je možné obe aplikácie otvoriť stlačením tlačidla.

streamovanie pri svieckach qled nokia

65" model pre super filmový, športový i futbalový večer

Špičkový televízor Nokia s Android TV vo verzii 11 ponúka všetko, čo si športový fanúšik môže priať. Krásny dizajn Nokie nájdeme aj v 65-palcovom modeli a zapadne do každej obývačky. Vďaka technológii QLED zaujme pôsobivým jasom a rozmanitosťou farieb. Vstavaný subwoofer zaisťuje bohatý zvuk, basy a dynamickú kvalitu zvuku až do kvality Dolby Atmos. Základňa je tiež praktická a možno ju jednoducho otočiť doľava/doprava, aby ste videli futbal, film alebo seriál optimálne z každej perspektívy.

Konektivitu zabezpečujú tri HDMI a dva USB porty, LAN a audio/video port, dvojpásmové WiFi a Bluetooth pre rýchle prepojenie diaľkového ovládača a ďalších Bluetooth zariadení. Aplikácie podporujúce Chromecast môžu prenášať šport, videá, mobilné hry, hudbu a ďalší obsah z mobilných zariadení na televíznu obrazovku. Vďaka integrovanému asistentovi Google sa dajú rýchlo a jednoducho vyvolať súhrny jednotlivých hier, zostavy tímov alebo živé výsledky zápasov prostredníctvom hlasového ovládania.

Využite uvádzacie zľavy až -17% a zakúpte si teraz 55" model len za 499€ a 65" len za 669€! Do eshopu!

Ak Vás

4.4/5 hodnotení (9 volieb)