× Ak máte otázku na prijímač Technisat, tu založte novú tému

Nefunguje aktualizácia

Viac
08 feb 2017 13:23 #20412 od edob
Nefunguje aktualizácia bolo vytvorené edob
Vie niekto poradiť? Nedávno som aktualizoval VTi na 11.0.1. Všetko bolo OK, ale už niekoľko dní mi neide načítať aktualizácie, nefunguje ani Foreca, ani Opera... Skontroloval som nastavenie siete, všetko OK, spojenie s dreamboxedit tiež funguje. Ale nejako nefunguje pripojenie na internet. Vie niekto poradiť kde môže byť chyba?

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

 
Viac
09 feb 2017 12:10 - 09 feb 2017 12:12 #20416 od johny_sk
Odpoveď od johny_sk na tému Nefunguje aktualizácia
Aktualizacia VTi 11.0.1 dlho nebola (posledna 13.1.2017), az od vcera, teda 8.2. je k dispozicii dalsia aktualizacia.
Posledný krát upravené:09 feb 2017 12:12 johny_sk

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
09 feb 2017 12:28 - 09 feb 2017 16:43 #20417 od edob
Odpoveď od edob na tému Nefunguje aktualizácia
To bola posledná aktualizácia, ktorú som stiahol a fungovala. Pred pár dňami som inštaloval Cool TV....7.6.0 a neviem či presne od vtedy, alebo o nejaký deň neskôr mi síce funguje príjem zo satelitu, ale nefunguje nič čo vyžaduje pripojenie na internet. skúsil som aj preinštalovať na VTi9.0.2, ale stále to neide. Sieť funguje, ale prijímač (Vu+SOLO SE) sa nevie pripojiť k internetu. Neviem z akého dôvodu, keď všetko ostatné funguje. Už sa s tým trápim tretí deň. Dá sa tá posledná aktualizácia nejako stiahnuť (a následne inštalovať) ináč ako cez prijímač? Prípadne dá so to nejako preposlať? Aktualizácie sa mi vôbec nedajú zobraziť.
Teraz ešte doplním pre viac informácií. Pri pokuse aktualizovať mi hlási chybu

s týmto výpisom

a

Nastavenie siete som skúšal jednak so zapnutým DHCP tak aj s vypnutým DHCP.

Najprv mi stále hlásilo nepotvrdený Namesrver,

ale po niekoľko násobnom nastavovaní a testovaní bol nakoniec test OK

Takže si myslím, že sieť je OK, napr. aj spojenie cez TCM a RCC funguje. Ale nefunguje nič čo potrebuje pripojenie na internet (IPTV, Opera, Youtube, Foreca atd.).
Budem vďačný za každú radu.
Posledný krát upravené:09 feb 2017 16:43 edob

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
10 feb 2017 10:19 #20427 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Nefunguje aktualizácia
Samostatná aktualizace se stáhnout nedá.

Tak pokud máte přijímač od Ellano, tak mailem požádat o zaslání jejich image a ten tam dát.

Nebo si udělat zálohu nastavení. Nainstalovat čistý image a pak provézt obnovu nastavení.

Ale před tím si pro jistotu udělejte zálohu i toho image, co tam teď máte.

Nějaká chyba mohla být třeba v té aktualizaci, co jste stáhl. Nebo už nějaká nekonzistence v systému. Těžko říct, chce to zkusit s čistým image.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
10 feb 2017 11:50 - 10 feb 2017 12:05 #20434 od johny_sk
Odpoveď od johny_sk na tému Nefunguje aktualizácia
Podla mna DHCP (prideluje IP pre box) ma byt zapnuty, potom restart systemu (celeho), ak to nepojde potom chybny kabel, pripadne sietova karta v boxe - WiFi si neskusal?
Posledný krát upravené:10 feb 2017 12:05 johny_sk

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
10 feb 2017 12:24 #20435 od edob
Odpoveď od edob na tému Nefunguje aktualizácia
Skúsil som aj image 9.0.2 od Ellano, ale nepomohlo to. Nedá sa nejako spraviť reset enigmy? Prijímač nemám od Ellano, takže asi by mi nový image neposlali. Naviac som skúšal ten čo som tam mal asi pred rokom (od Ellano). Je zaujímavé, že až na ten internet vlastne všetko, čo sa týka programov, ide, asi budem musieť skúsiť ten čistý image. Mám stiahnutý originál VTi11.0.0, ale neviem či sa pri tom resetuje celý prijímač. Myslel som, či náhodou nie je problém s nedostatkom pamäte, ale asi je jej dosť:

Zálohu mám tiež spravenú, ale asi treba nejak úplne zmazať všetko čo by mohlo robiť, ale neviem ako. Myslíte, že keď dám ten originál VTi11.0.0 všetko pôvodné sa vymaže?
Prílohy:

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
10 feb 2017 13:22 #20440 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Nefunguje aktualizácia
V E2 je v nastavení možnost továrního nastavení: Ale co to udělá netuším, nikdy jsem nezkoušel.

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
10 feb 2017 16:35 #20445 od edob
Odpoveď od edob na tému Nefunguje aktualizácia

johny_sk napísal: Podla mna DHCP (prideluje IP pre box) ma byt zapnuty, potom restart systemu (celeho), ak to nepojde potom chybny kabel, pripadne sietova karta v boxe - WiFi si neskusal?

Pokiaľ chcete používť TCM, alebo RCC pre správu prijímača, musíte mať DHCP vypnuté, alebo zakaždým nastavovať novú IP adresu. Inak je všetko nastavené OK, viď test.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
10 feb 2017 16:55 - 10 feb 2017 17:03 #20446 od johny_sk
Odpoveď od johny_sk na tému Nefunguje aktualizácia
Zaujimave, ja pouzivam len TCM a vsetko ide normalne pri zapnutom DHCP (a IP adresu router nemeni), ale ked myslis...
Posledný krát upravené:10 feb 2017 17:03 johny_sk

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
10 feb 2017 17:14 #20448 od edob
Odpoveď od edob na tému Nefunguje aktualizácia
Ja som ju už niekoľko krát menil, Preto som ju nastavil napevno, mimochodom to tu na fóre aj bolo doporučené. Ale nedalo mi to, tak som to skúšal aj tak aj tak s rovnakým výsledkom. Je to vidieť aj na obrázkoch. Nevieš náhodou koľko musí byť voľnej pamäte aby to pripojenie fungovalo?

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
10 feb 2017 17:17 #20449 od edob
Odpoveď od edob na tému Nefunguje aktualizácia

ZdenekMi napísal: V E2 je v nastavení možnost továrního nastavení: Ale co to udělá netuším, nikdy jsem nezkoušel.

Prijámač som kúpil s továrnym nastavením, tak by s tým snáď nemal byť problém.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
11 feb 2017 14:01 #20459 od edob
Odpoveď od edob na tému Nefunguje aktualizácia
Nakoniec to nebolo v prijímači, ale len taká banalita, stačilo reštartovať router a všetko je OK. Keďže pripojenie k sieti (i test) fungovalo, nepredpokladal som to.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
09 mar 2017 15:32 #20659 od edob
Odpoveď od edob na tému Nefunguje aktualizácia
Vie niekto poradiť ako u Vu+ SOLO SE vypnúť automatické aktualizácie? Mám k routru pripojených niekoľko PC a zavše aj telefóny a tak mi pod chvíľou vypadne pripojenie k internetu a musím resetovať router. Inak sa mi začne spúšťať sťahovanie z internetu, čo bráni prepínaniu kanálov. Prípadne v čom by ešte mohol byť problém? Každá rada dobrá.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
09 mar 2017 16:13 #20661 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Nefunguje aktualizácia
Zdravím, napište dotaz se do poradny: vuplus.guru/poradna/

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.296 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu