problem

  • stoddy
  • Autor témy
  • Offline
  • Som tu nový
  • Som tu nový
Viac
01 dec 2015 19:25 #16837 od stoddy
problem bolo vytvorené stoddy
Dobry vecer,som satelitny novacik,zakupil som si pristroj XPEED- LX3 u f. Ellano. V nedelu vecer sa mi prijimac pocas sledovania sam od seba vypol,potom zapol a po loadingu mi nabehne len obrazovka Enigma 2,bez satel. prijmu. Ani po restartovani,to nie je ine. poslali mi z Ellana novy flash,ale ani potom sa to nezmenilo. Neviem do prijimaca v nastaveniach pridat ziadny tuner. dakujem za rady.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

 
  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
01 dec 2015 19:38 #16838 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému problem
Dobrý den,

pokud přijímač nedetekuje žádný tuner, tak mám obavu, že se bude jednat o HW závadu a přijímač bude potřeba reklamovat.

Doporučil bych ještě zítra kontaktovat přímo prodejnu Ellano a zkonzultovat to s nimi, aby jste tam přijímač neposílal zbytečně, pokud by ještě měli nějaké řešení. Ale osobně si myslím, že to tak bohužel bude.

Tunery si musí systém detekovat automaticky sám a pokud se tak nestane, tak to je ve většině případů hardwarová závada.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • stoddy
  • Autor témy
  • Offline
  • Som tu nový
  • Som tu nový
Viac
01 dec 2015 19:46 #16839 od stoddy
Odpoveď od stoddy na tému problem
Dakujem Zdenek za odpoved,ked totiz zapojim stary Humax,tak mi idu satel. programy. Ked vlozim USB kluc z novym flashom,tak mi to samo hned nabootinguje a po loadingu sa nic nezmenilo.

Roman

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
01 dec 2015 19:59 #16840 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému problem
Pokud se podíváte do Menu/Informace/Zařízení a tam neuvidíte detekované tunery, které by jste měl mít v přijímači připojené, tak to bude v pytli a něco v boxu nejspíš odešlo :-(

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: Jans

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • stoddy
  • Autor témy
  • Offline
  • Som tu nový
  • Som tu nový
Viac
01 dec 2015 20:06 #16841 od stoddy
Odpoveď od stoddy na tému problem
Ano Zdenek je to tak,medzi zistenymi tunermi nie je nic,takze zajtra volam a prijimac posielam na reklamaciu....

Roman

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • stoddy
  • Autor témy
  • Offline
  • Som tu nový
  • Som tu nový
Viac
20 aug 2017 09:48 #21389 od stoddy
Odpoveď od stoddy na tému problem
Dobry den Zdenek,je mozne,ze sa mi na prijimaci stal vcera vecer pri chvilkovom vypadku elektriny,znovu rovnaky problem? dakujem za odpoved

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
20 aug 2017 09:59 #21390 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému problem
Těžko říct. Samotný výpadek elektriky by neměl HW závadu způsobit. Otázkou je, zda při něm nedošlo třeba k nějakému přepětí, které v přijímači něco odpálí.

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • stoddy
  • Autor témy
  • Offline
  • Som tu nový
  • Som tu nový
Viac
20 aug 2017 11:02 #21391 od stoddy
Odpoveď od stoddy na tému problem
mam sice aj prepetovu ochranu,ale je to mozne,lebo z prijimaca ide taky zvlastny zapach...a este otazocka,kedze prijimac uz nie je v zaruke,pripadnu zavadu mi teda mozu opravit aj v niektorej sat.predajni a nemusim to posielat priamo k predajcovi...

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
20 aug 2017 11:14 #21392 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému problem
Budou to podle mne muset poslat do servisu, kde tyto přijímače opravují. Zkuste se zeptat prodejce, jak řešit pozáruční opravu. Pokud máte přijímač od Ellano, tak napište dotaz na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., poradí vám, jak to řešit.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • stoddy
  • Autor témy
  • Offline
  • Som tu nový
  • Som tu nový
Viac
20 aug 2017 11:28 #21393 od stoddy
Odpoveď od stoddy na tému problem
dakujem za radu a odpoved,prajem peknu nedelu.....Roman

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.186 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu