AB 650 Diskusia

Viac
30 dec 2015 10:28 - 30 dec 2015 10:29 #17057 od smoula99
Odpoveď od smoula99 na tému Ako naladit Prima Central Comedy?
Dobry den

Chcel som pridat do zoznamu programov Prima Central Comedy. Tak som dal vyhladavat. No tento program nenaslo.
Hladal som na frekvencii 11 895, V, 5/6, 27 500.

Na tejto frekvencii naslo programy:
TV Barrandov, tv8, Viasat History, Viasat Nature, Viasat Explorer, NGC, SLAGR TV
a tieto nenaslo:
Filmbox, AMC, Kino Barrandov, Prima Central Comedy

Co spravit aby naslo vsetky programy na tejto frekvencii?

Dakujem
Posledný krát upravené:30 dec 2015 10:29 smoula99

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
30 dec 2015 11:02 #17058 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Prosba
Zkuste ten transpondér úplně smazat a pak znovu nastavit a naladit.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
03 jan 2016 20:33 #17119 od Nenda
Odpoveď od Nenda na tému Karta Skylink ICE - funkčnost
Zdravím...zakoupili jsme dědovi nový HD přijímač AB 650H s deklarovanou funkčností pro karty Skylink ICE. Prvotní nastavení proběhlo bez problémů, vše bylo O.K....po dvou dnech děda volal, že nic nefunguje...nejdou žádné programy...přijímač hlásí "Slabý signál......"....měl tam servisáka, který mu prověřil signál ze satelitu, dodal mu nový HDMI kabel pro kvalitnější sledování programů a jakoby znovu zprovoznil přijímač (cenu raději ani nebudu komentovat). Po dalším dnu děda zase volal, že opět stejné hlášení...a nic nefungovalo...my přijeli, vyměnili za starý přijímač, ten fungoval, proto jsme zase vložili kartu do nového, a najdnou zase fungoval i ten nový....volal jsem na podporu Skylinku a tam mi řekli, že si musím zakoupit CI modul, že UNI čtečka v Cryptoboxu není plně kompatibilní s kartou Skylink ICE. Takže se ptám, zda opravdu musím zakoupit CI modul, nebo je nějaké jiné řešení, aby karta Skylink ICE 100% fungovala i bez tohoto CI modulu... Díky

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
03 jan 2016 20:44 #17120 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Karta Skylink ICE - funkčnost
Dovoluji si tvrdit, že to co vám řekli na Skylinku s modulem je v tomto případě nesmysl. Jen za něj vyhodíte peníze.

Karta ICE v tomto přijímači funguje bez problémů i v UNI čtečce. Navíc při slabém signálu by vám byl modul platný asi tak jako mrtvému zimník.

Slabí signál může mít několik příčin. Nejčastěji je to špatně seřízená parabola nebo příliš malá parabola, vadný LNB, nějaký špatný kontakt, mohou to být i povětrnostní jevy, při větru může parabola vibrovat a částečně ztrácet signál.

Reklamujte práci u technika, který vám parabolu nastavoval - i na tuto službu máte záruku. Ať znovu přijede, proměří, pořádně nastaví. Pokud vám bude 100% garantovat, že seřízení a signál je opravdu v pořádku, tak by mohl být vadný i satelitní přijímač. Chtělo by ho to případně připojit někde jinde a vyzkoušet, jak se bude chovat tam.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
03 jan 2016 21:01 #17122 od Nenda
Odpoveď od Nenda na tému Karta Skylink ICE - funkčnost
Díky....parabola a signál asi bude O.K.....jak jsem říkal, starý satelitní přijímač funguje bez problémů (Technisat) již několik let....ten poslední technik, co u dědy teď byl, jen signál změřil, a říkal, že je dobrý....není ani silný, ale ani nijak slabý....to hlášení "Slabý signál....(a nevím, co ještě u toho hlášení bylo), myslím signalizuje jen to, že nemůže načíst tu kartu...někde v diskzi jsme četl, že by možná pomohlo ji nějak pročistit (gumou, nebo kapkou lihu)...asi vyzkouším...a nebo požádat o reautorizaci karty...
poslední možnost asi bude ta, jak říkáte, zkusit připojit jinde....
Ještě jsem chtěl říct, že děda sledoval celý den TV bez problémů, a až když vše vypnul a ráno zase zapnul, tak nic nefungovalo...

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
03 jan 2016 21:16 #17123 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Karta Skylink ICE - funkčnost
Když ten problém nastane, tak vyzkoušejte, zda funguje nějaký FTA kanál, který nepotřebuje kartu - třeba CT24 nebo Óčko. Tím si ověříte, zda to souvisí s kartou nebo ne.

Také je možné, že by pomohla aktualizace firmware a nebo tovární nastavení a přijímač znovu nastavit.

Pokud máte přijímač zakoupený na Ellano, tak jim zkuste napsat nebo zavolat a poradit se s nimi. Třeba budou mít ještě nějakou další radu.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
03 jan 2016 22:05 #17124 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Karta Skylink ICE - funkčnost
Ještě zkuste v menu přijímače přepnout čtečku karet z cryptoworks na irdeto, nebo obráceně (podle toho jak to teď máte nastavené) a udělat restart přijímače.

Také zkontrolujte zde máte správně nastavený typ LNB a parametry DiSEqC.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
04 jan 2016 18:43 #17147 od Nenda
Odpoveď od Nenda na tému Karta Skylink ICE - funkčnost
Díky za rady....asi se zeptám blbě, ale nemám před sebou manuál k přijímači a dostanu se k němu a k vyzkoušení vašich rad až pojedu za dědou...když píšete, zda mám správně nastavený LNB a DiSEqC, tak jaké tam mají být parametry, aby to bylo správně nastaveno ?
A pokud zjistím, že i bez karty funguje CT24 nebo Óčko, znamená to, že přijímač je O.K. a problém je na kartě ?
Díky

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
04 jan 2016 19:00 #17149 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Karta Skylink ICE - funkčnost
LNB a DiSEqC - to záleží jaký máte LNB konventor a zapojení do přijímače.

Zkuste nejprve to CT24 a Óčko.
a) Pokud pojedou, tak signál z Astry 23,5 chytáte.

b) Pokud pojedou, tak zkuste projet všechny programy, které máte na Skylinku předplacené. Je potřeba zjistit zda některé fungují a případně které ne. Zkontrolujte jakou mají programy sílu a kvalitu signálu. Pokud nebudou fungovat žádné, tak bude pravděpodobně problém s dekódování z karty.

b) Pokud nepojede ani CT24 a Óčko, tak je něco špatně se signálem obecně a musí se nejprve docílit, že chytnete alespoň tyto 2 FTA kanály z 23,5. A pak se může řešit dál.

Jestli ten technik říkal, že je signál "ani silný, ale ani nijak slabý.", tak je to takové vyjádření, které ve mě nevzbuzuje moc důvěru.
Některé frekvence jsou totiž citlivější na dobré seřízení paraboly a kvalitnější signál. Takže některé programy mohou jít a jiné ve stejném okamžiku ne. Také se to výrazně mění s povětrnostními podmínkami a třeba v průběhu dne.

Zkuste tedy to co jsem psal a podle toho se uvidí co dát.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
04 jan 2016 19:05 #17151 od Nenda
Odpoveď od Nenda na tému Karta Skylink ICE - funkčnost
Super...díky za vše....až se dostanu k přijímači a vyzkouším vaše rady, dám vědět...zatím děda jede na starém Technisatu a je spokojený...:o)
Mějte se.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
04 jan 2016 19:11 #17153 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Karta Skylink ICE - funkčnost
Jestli tam má připojený Technisat a programy jedou, tak by snad měla být parabola nastavená opravdu OK.

Až to zkusíte, tak napište výsledek a uvidíme co dál. Určitě to nějak vyřešíme :)

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
08 jan 2016 14:24 #17181 od smoula99
Odpoveď od smoula99 na tému Prosba
Dakujem, pomohlo to.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
17 jan 2016 09:41 #17236 od patrik4444
Odpoveď od patrik4444 na tému Prosba
Kupil som modul IRDETO od firmy NEOTION s dual cryptom a vlozil som kartu skylink M7 a stale vypisuje E17-13 Dekodovaci karta blokovana. Prosim Vas co mam teraz stym urobit? Dakujem

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
17 jan 2016 09:52 #17237 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Prosba
Podle hlášky to vypadá, že karta není aktivní (nejsou uhrazené poplatky) nebo je nutné udělat reautorizaci karty.

Podívejte se na web Skylinku v zákaznické zóně, zda je karta aktivní. Pokud ano, tak tam proveďte reautorizaci karty.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • martin dano
  • martin dano-ov Avatar
  • Offline
  • Silver
  • Silver
  • HD čiernobielo
Viac
17 jan 2016 11:05 - 17 jan 2016 11:07 #17238 od martin dano
Odpoveď od martin dano na tému Prosba
Patrik pošli mi č.karty a pozriem ti. Daj blišie info za čo si platil pri kupe karty a koĺko? Mali ti ju na predajni aj rozbehať. Mal si platiť asi 13 karta + 40 registracia + 34 servis.poplatok.Pokial neviem čislo ,tak neviem zistiť info o karte
Posledný krát upravené:17 jan 2016 11:07 martin dano

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.155 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu