Poradňa Skytec 110IR

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
28 dec 2012 10:04 #2019 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
SYS_121214_A3.A1.sys obsahuje nastavení pro Astru 19,2 a 23,5. Použijte ho pokud máte dual LNB a chytáte obě dvě družice.

SYS_121214_A3.sys obsahuje nastavení jen pro Astru 23,5. Použijte ho pokud chytáte jen 23,5.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
29 dec 2012 19:26 #2072 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
YouTube - zkuste následující:

stiskněte červené tlačítko pro nastavení a nastavte:

Vysokou obrazovou kvalitu.
Lokaci nastavte na United States.

Pokud Vám vypíše, že video nelze přehrát, tak pokus zopakujte. Většinou mě to na druhý nebo třetí pokus video přehraje.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
29 dec 2012 21:25 #2074 od randar
Odpoveď od randar na tému Poradňa Skytec 110IR
mne to nefunguje vôbec

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
29 dec 2012 21:39 #2075 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Asi jsem si dělal falešné naděje. Chvilkami to jde a přehraji několik videí za sebou v kuse a pak zase nic. Pak to zase třeba chvilku jde.
Vypadá, že tím jak YouTube změnil komunikační protokol, tak to někdy náhodně video propustí a někdy ne.
Už si s tím hraji asi 3 hodiny, ale nepřišel jsem na žádný fígl, jak ho donutit, aby ho spustil pokaždé.
Už to vzdávám, bez úpravy ve firmware to asi nepůjde :-(

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
29 dec 2012 23:41 #2078 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Tak přeci jenom ještě jedna nouzovka, než bude nový firmware.
Ale je potřeba mít k boxu připojený HDD nebo USB klíč.

1. Najedete na video, které chcete přehrát.
2. Stisknete tlačítko nahrávání.
3. Bod 2 opakujete dokud se nezobrazí hláška "Toto video bylo vloženo ke stažení".
4. Stisknete zelené tlačítko a vyberete "Stažená videa".
5. Zobrazí se vám stáhnuté video. Pokud je pod ním žlutá čára, tak se ještě stahuje a musíte počkat, až se stahování dokončí.
6. Stáhnutá videa si můžete přehrát.
7. Žlutým tlačítkem video zase smažete.

Klidně si takto můžete postahovat videí více a pak si je najednou přehrát. Akorát musíte mít dost místa na připojeném HDD nebo USB klíči.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: jozojas, vito

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
30 dec 2012 00:16 #2081 od mod
Odpoveď od mod na tému Poradňa Skytec 110IR
Problém so zobrazením EPG môže spôsobovať aj nesprávne zvolené časové pásmo alebo zapnutý letný čas.

Eshop satelitnej techniky Ellano.sk

www.satelity.ellano.sk

Sledovanie pay-tv bez právoplatného predplatného je nelegálne a zakázané zákonom! Nenesieme žiadnu zodpovednosť za obsah na týchto stránkach, aj keď to poškodí vaše zariadenie.
Každý súbor a informácie na týchto stránkach slúžia len na vzdelávacie účely!

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
30 dec 2012 06:30 - 30 dec 2012 06:34 #2090 od vito
Odpoveď od vito na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdeňku je vidět že zkoušíte všechny možné způsoby jak nad tím vyzrát- pokud se s námi podělíte o vaše výsledky budeme jenom rádi-pokud můžu mluvit za ostatní. Třeba má někdo taky dobré nápady a přidá se. Díky za všechny.
Posledný krát upravené:30 dec 2012 06:34 vito

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
30 dec 2012 08:08 #2092 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobrý den,

u mě je tohle zatím asi nejlepší způsob, na který jsem přišel. Při troše trpělivosti se mě takto podařilo stáhnout a přehrát všechna videa, která jsem zkoušel.

Ale třeba někdo přijde ještě na nějaký jiný způsob.


Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
02 jan 2013 09:36 #2115 od 1354535654
Odpoveď od 1354535654 na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobrý deň,
mám podobný problém s EPG. EPG sa mi pri bežnom sledovaní TV nezobrazuje. Podľa manuálu ( ak sa vyskytne problém )som spravil obnovu výrobných nastavení. EPG fungovalo asi tri dni a už zase nejde. Nemyslím, že by som mal stále robiť obnovu výrobných nastavení. prosím poraďte mi čo s tým.

Ďakujem

R

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
02 jan 2013 10:11 #2116 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Divné, u mě se to nestává.

Zkuste následující, jestli to pomůže:

1. Jděte do menu Nastavení času
2. Položku Letní čas nastavte na Vypnuto
3. Restartujete přijímač - pro jistotu ho na chvíli vypněte i zadním vypínačem.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
02 jan 2013 10:23 #2117 od 1354535654
Odpoveď od 1354535654 na tému Poradňa Skytec 110IR
ďakujem, skúsim to...

a ešte by som Vás chcel poprosiť o radu. mám parabolu s motorom. pri výbere družice ( satelitu ) červeným tlačítkom označím satelit, ktorý chcem vyhľadať. označenie satelitu však neostane označené. označené sú stále len astra 23,5 a 19,2 - to sa nainštalovalo ako Skylink. keď prejdem motorom na požadovaný satelit a stlačím vyhľadanie programov, tak sa motor automaticky začne vracať na 23,5. neviem čo robím zle. v manuále nie je úplne presný popis ako postupovať pri používaní motora. zemepisnú šírku a dĺžku som zadal. motor sa hýbe, ale lem medzi 23,5 a 19,2.

ďakujem,
R.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
02 jan 2013 10:40 - 02 jan 2013 11:30 #2118 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Nemám motor, tak to neotestuji.

Zkuste ale jít do menu Vyhledání služby a jak je Rychlé hledání, tak Aktualizační mód FST nastavte na Manuální.

Jestli to neovlivňuje FastScan.

P.S. Ve slovenštině je to menu:
Vyhľadánie kanálov/Rýchle skenovaie/FST Aktualizačný mód - nastavit Manuálne

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Posledný krát upravené:02 jan 2013 11:30 ZdenekMi

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
04 jan 2013 07:48 #2125 od 1354535654
Odpoveď od 1354535654 na tému Poradňa Skytec 110IR
Pri vypnutí prístroja sa EPG nezobrazilo ( letný čas je vypnutý ), tak som opäť urobil obnovu výrobných nastavení - už to ide. pri tej obnove výrobných nastavení sa ale podarilo omylom vymazať aj systémové nastavenie. Čo sa v takomto prípade stane s prístrojom ? čoho sa presne vymazanie systémového nastavenia týka ? je po takomto vymazaní systémového nastavenia treba niečo urobiť, aby prístroj fungoval tak, ako má ?

Ďakujem,
R.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
04 jan 2013 08:10 - 26 máj 2013 23:33 #2126 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobrý den,

smaže se tím Vaše nastavení např. ve Volby nahrávání, Nastavení A/V výstupu, Nastavení sítě apod.

Buď můžete jednotlivé volby projít a přenastavit si znovu jak potřebujete.

Nebo nahrát připravenou zálohu systémových nastavení: digitalne.ellano.sk/forum/skytec-hd-110-...110-ir-firmware#1839

Až to nastavíte, tak si udělejte zálohu nastavení "Uloženie nastavení do vnútornej pameti" a v případě, že budete znovu dělat tovární nastavení, tak pak zaškrtněte obnovu nastavení.

Kdyby jste měl nějaký problém s tím nastavením, tak ještě napište.

Zdenek

P.S.

Už Vám funguje to vyhledávání z jiné družice?
A neztratí se to EPG právě pokud přetočíte jinou družici?

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Posledný krát upravené:26 máj 2013 23:33 mod

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
04 jan 2013 12:27 #2131 od JanVolcko
Odpoveď od JanVolcko na tému Poradňa Skytec 110IR
Chcel bi som sa spitat preco mi neukaze na usb WebZeal alebo ako to mam urobit aby mi isiel internet Dakujem

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.134 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu