Poradňa Skytec 110IR

Viac
18 dec 2012 18:55 #1896 od Viky
Odpoveď od Viky na tému Poradňa Skytec 110IR
Prosím o info jak a kde nastavit přijímač aby se vypnul po náhrání nastaveného programu.Myslím úplné vypnutí do pohotovostního režimu.Vždy zůstane přijímač zapnutý.Děkuji.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
18 dec 2012 22:22 #1897 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Není úplně jasné, při jakém výchozím stavy chcete, aby se vypnul.

1.) Pokud máte přijímač vypnutý a při nahrávání se zapne, tak se i sám po ukončení nahrávky vypne. Pokud ovšem v průběhu nahrávky nic nemačkáte na dálkovém ovládání, ani tlačítka na přístroji.

2.) Pokud máte přijímač při zahájení nahrávání zapnutý a chcete, aby se po nahrávání vypnul, tak máte 2 možnosti:

a) Vypnete ho a potvrdíte hlášku, že nechcete ukončit nahrávání. Přijímač se vypne, ale na pozadí nahrává. Po ukončení nahrávání se automaticky vypne do standardního pohotovostního režimu.

b) Nastavíte si časovač s délkou delší, než je ukončení nahrávky. Přijímač se po nahrání a doběhnutí časovače vypne.

Vypnutí může v některých situacích ovlivnit i funkce Fast Scan. Pokud ji máte zapnutou, zkuste ji vypnout.

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: Viky

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
20 dec 2012 07:20 #1923 od Jozef Janosik
Odpoveď od Jozef Janosik na tému Poradňa Skytec 110IR
Tak neviem čo sa deje, ale youtube mi opať nejde, objavuje sa len klasicka hlaška, "tento videoklip nejde prehrat"
Mate podobne skusenosti?

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
20 dec 2012 07:31 #1924 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Teď jsem to zkusil a jsem na tom stejně :-(

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
20 dec 2012 11:29 - 20 dec 2012 11:38 #1925 od vito
Odpoveď od vito na tému Poradňa Skytec 110IR
Při předešlém firmware jsem nemohl přehrát ani jedno video. Po instalaci nového jsem přehral většinu i když se taky stalo že mě to napsalo že toto video nelze přehrát.Třeba jsem měl štěstí že jsem se trefil do těch která šla přehrát. Nevím čím to je,díval jsem se na délku videa na kvalitu ale nemůžu stoprocentně říct čím to je. Je pravda že jsem to zkoušel naposledy v pondělí.Že by jeden den to šlo a druhý né.Třeba nám k tomu někdo napíše odborný komentář.
Posledný krát upravené:20 dec 2012 11:38 vito

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
20 dec 2012 11:39 - 20 dec 2012 11:42 #1926 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Byla tam rozšířená podpora videoformátů. Ale to víš, není to primárně určené k tomu. Různých formátů a kodeků je dneska už tolik, že těžko říct, proč něco přehrát lze a něco ne.

A pokud myslíš YouTube, tak ke změně došlo dneska v noci. Takže včera jsi přehrál, dneska už ne. Ale na tom jsme bohužel všichni stejně.

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Posledný krát upravené:20 dec 2012 11:42 ZdenekMi Dôvod: Doplnění komentáře

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
20 dec 2012 15:48 #1927 od vito
Odpoveď od vito na tému Poradňa Skytec 110IR
Takže budem čekat zase na nový firmware- nebo co s tím?

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
20 dec 2012 16:09 #1928 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Bohužel, jedině zase nový firmware. Každopádně to není problém způsobený výrobcem, ale problém způsobený změnou protokolu html5, který provedl YouTube. Výrobce na to může jedině reagovat změnou ve firmware....

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
20 dec 2012 17:06 - 20 dec 2012 17:12 #1929 od jozojas
Odpoveď od jozojas na tému Poradňa Skytec 110IR
ak by som chcel byt zly tak napisem laicky : vyrobok nesplna to co je deklarovane a mal by ist na reklamaciu... v ponuke je ze ma prehravat youtube videa
U mna to bol jeden z hlavnych dovodov preco som sa rozhodol pre tento typ... teraz mi je aj ten wifi adapter tak na ...
Posledný krát upravené:20 dec 2012 17:12 jozojas

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
20 dec 2012 17:21 - 20 dec 2012 17:22 #1930 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Nebudu s vámi polemizovat, na uplatnění možné reklamace máte právo.
Otázkou je jak se k tomu prodejce postaví, protože se nejedná o hlavní funkci výrobku. Neznám přesně obchodní zákoník na Slovensku, ale u nás v Čechách bych pravděpodobně neuspěl, takže se do toho nebudu ani pouštět. Jen bych byl 30 dní bez satelitu.

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Posledný krát upravené:20 dec 2012 17:22 ZdenekMi

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
20 dec 2012 18:25 - 20 dec 2012 18:32 #1931 od jozojas
Odpoveď od jozojas na tému Poradňa Skytec 110IR
Poviem otvorene,som z toho sklamany. Mal som dovod preco som chcel youtube prehravac a bolo by korektne aspon tu funkciu z popisu vyrobku predajcom stiahnut. Predide sa tym sklamaniu zakaznikov, nie kazdy cita toto forum, vychadza len z ponuky predajcu. Ak by som to nemusel riesit na dlho postou tak vyrobok reklamujem.
Vyrobok plnohodnotne nefunguje a mna ako zakaznika nemusi zaujimat ze preco... hlavne ak je to reklamovane ako jedno z lakadiel vyrobku.
Posledný krát upravené:20 dec 2012 18:32 jozojas

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
20 dec 2012 21:52 #1932 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Já naprosto chápu, že pokud jste si přijímač koupil hlavně z důvodu přístupu na YouTube, tak Vás to flustruje. Podle reakcí na internetu se ale jedná obecně o problém i dalších výrobců, kteří tuto službu v přijímači mají. A to právě z důvodu změny v komunikačním protokolu YouTube. Dovozce určitě celou věc již s výrobcem řeší, ovšem zrovna u tohoto přijímače je problém složitější z důvodu nutnosti certifikace firmware od Irdeto a Skylinku. Je mě jasné, že Vás to jako zákazníka nemusí zajímat a chápu Vás. Zkuste tedy kontaktovat prodejce, Váš problém mu nastínit a tuto věc s ním probrat. Za to nic nedáte a třeba Vám nějaké řešení nabídne - člověk nikdy neví. V tomto případě prostě záleží na ochotě příslušného prodejce.

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
21 dec 2012 16:13 #1947 od Viky
Odpoveď od Viky na tému Poradňa Skytec 110IR
Děkuji moc za odpověď už to "fachčí" jak má.Díky

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
25 dec 2012 10:10 - 25 dec 2012 10:11 #1973 od vito
Odpoveď od vito na tému Poradňa Skytec 110IR
Předem přeji pěkné svátky a mám takový problém. Po zasunutí flešky do přístroje tak se mě tam něco nahrává.Jsou to tyto soubory timeshift.idx-timeshift.rap-timeshift.ts posledně jmenovaný soubor pořad narustá.Zkoušel jsem tam dát tovární nastavení ale pořád to nahrává. Prosím vás nevíte někdo jak to vypnout. Předem mockrát děkuji.
Posledný krát upravené:25 dec 2012 10:11 vito

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
25 dec 2012 10:14 - 25 dec 2012 10:20 #1974 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Automaticky se Vám spustí timeshift. Je to tak defaultně nastavené.

Jděte do menu "Volby nahrávání" a tam nastavte položku "Zapnout časový posun" na Vypnuto nebo Ručně.

P.S. Ve slovenštině by to měla být volba:
Nastavenia nahrávania/Spustenie funkcie Time-Shift.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Posledný krát upravené:25 dec 2012 10:20 ZdenekMi
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: vito

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.223 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu