Poradňa Skytec 110IR

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
03 mar 2016 17:44 #17682 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Výměna zdroje by se asi nevyplatila.

Doporučuji zítra zavolat přímo na Ellano a probrat s nimi možnosti i vzhledem k typy karty, který máte. Odborně vám poradí.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
03 mar 2016 19:00 #17683 od Bravo630
Odpoveď od Bravo630 na tému Poradňa Skytec 110IR
odporúčam Openbox SX4 HD super linux prijimač :)

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
02 jún 2016 09:48 #18433 od 2910
Odpoveď od 2910 na tému Poradňa Skytec 110IR
Mám ten istý problém, len neviem, kde sa obrátiť na servis. Treba vymeniť kondíky? To som na nejakom fóre čítal. Ďakujem za odpoveď.

miro napísal: Prosim o radu mam Skytec 110IR a nejde mi nabehnut zapnem ho a zastane na LOAD a dost ani obraz ani zvuk dakujem za odpoved Miro

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
02 jún 2016 10:23 #18434 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Možná to nějaké kondenzátory budou a nějaký kutil to opraví. Většinou se to pozná, že jsou nahoře vyboulené. Ale taková neautorizovaná oprava je na vaše riziko, třeba v případě kdyby začal přijímač z důvodu neodborné opravy hořet, nebo něco podobného. Takže sami ji zde doporučovat nemůžeme.

Stránka distributora je skytec-hd.eu/. Případně přímo www.sortec.sk. Tam by vás měli na nějaký servis nasměrovat.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
07 dec 2016 08:22 #19671 od asomtam
Odpoveď od asomtam na tému Poradňa Skytec 110IR
Mám otázku.
Podarilo sa pri akualizácii, že na displeji je hláška 6EI a bliká červená dioada.
Existuje možnosť nabootovať s USB,respekíve nahranie FW cez RS232?
Poznáte odpoveď? Alebo niekoho, kto to urobí?
Ďakujem.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
07 dec 2016 10:40 #19672 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Můžete zkusit dát poslední verzi FW na USB klíč formátovaný na FAT32.

Vypnout přijímač z elektriky.
Zapojit USB klíč
Držet tlačítko CH+ na předním panelu
Zapnout přijímač do elektriky

Z uvidíte, zda se spustí flašování FW.

Pokud ne, tak pak je to nahrání přes RS232. Ale jak je to SkylinkReady, tak je na to speciální verze software, kterou bohužel nemá. Můžete zkusit zda se vám ji nepodaří někde vygooglit.
Jinak je to pak na servis.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
07 dec 2016 12:03 - 07 dec 2016 12:04 #19673 od asomtam
Odpoveď od asomtam na tému Poradňa Skytec 110IR
Ďakujem,
postupujem presne tak, FW je Skytec110IR-2.11.61.sdl
Servis je len SORTEC EUROPE s.r.o?
Som ich kontaktoval mailom a zatial sa neozvali.
Posledný krát upravené:07 dec 2016 12:04 asomtam

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
07 dec 2016 15:05 #19675 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
jj, servis by měl dělat Sortec.

Případně pokud máte přijímač od Ellano, tak jim zkuste zavolat na prodejnu, zda by vám nějak uměli pomoci.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
07 dec 2016 17:15 #19677 od asomtam
Odpoveď od asomtam na tému Poradňa Skytec 110IR
:( dík ešte raz. Pravdepodobne z Ellána nebude, keďže ho vlastní starší pán, ktorý nenakupuje z netu,

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
21 sep 2017 22:04 #21497 od maysa
Odpoveď od maysa na tému Poradňa Skytec 110IR
Vypadáva mi signal a nieje to atenou ani káblom pretože po pripojení druhého zariadenia všetko funguje
Vie mi niekto poradiť ?
Ďakujem

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
22 sep 2017 08:05 #21498 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Zkuste dát tovární nastavení a znovu ho naladit, zda to pomůže.
Různé přijímače také mají jinak citlivý tuner, na jednom přijímači to může jít a na jiném už je signál "na hraně" a vypadává.

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
24 sep 2017 11:42 #21513 od maysa
Odpoveď od maysa na tému Poradňa Skytec 110IR
Signál je 90% a zrazu nula je to skor hardverová záležitosť prehrievanie, studený spoj
Vie mi niekto poradiť týmto smerom ?

Ďakujem

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.232 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu