Vitajte, Hosť
Užívateľské meno: Heslo: Pamätať si ma

TÉMA: Poradňa Skytec 110IR

Poradňa Skytec 110IR 30.09.2014 08:11 #11535

  • JaroslavB
  • JaroslavB-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Nováčik
  • Príspevky: 2
  • Karma: 0
Ďakujem za skoru odpoveď. :)
Skúsim teda túto cestu.
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.
 

Poradňa Skytec 110IR 17.01.2015 14:07 #13416

  • sabukai
  • sabukai-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Nováčik
  • Príspevky: 2
  • Karma: 0
Dobrý deň, mám problém, že po zmenení frekvencií skylinkom mi na niektor=ych HD programoch nezobrazuje obraz, ale ide len zvuk. Jedná sa o HD programy zo skupiny JOJ TV, NOVA TV a PRIMA TV. Markiza HD a STV HD programy ide aj obraz aj zvuk. Čo s tým treba robiť? Verziu firmware mám HS v2.11.61. Ďakujem.
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.

Poradňa Skytec 110IR 17.01.2015 14:42 #13420

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Moderator
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
  • Príspevky: 4243
  • Dostali ste poďakovanie 1019
  • Karma: 184
Spusťte si ladění přes FastScan, ať se správně nastaví parametry transpondérů.

Zdeněk
Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.

Poradňa Skytec 110IR 17.01.2015 19:27 #13441

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Moderator
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
  • Príspevky: 4243
  • Dostali ste poďakovanie 1019
  • Karma: 184
Pokud náhodou používáte k propojení s TV kabel Scart, tak si změňte napevno rozlišení na to nejnižší 576i. Nedávejte tam Auto, ani nic jiného. Tak by to mělo jít. Scart nepřenese vyšší rozlišení obrazu.

Zdenek
Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.

Poradňa Skytec 110IR 17.01.2015 20:56 #13445

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Moderator
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
  • Príspevky: 4243
  • Dostali ste poďakovanie 1019
  • Karma: 184
Tak problém je jinde a ne u vás. Skylink bude mít chybu ve FastScanu. Musel jsem to ručně v přijímači opravit. FastScan si tedy musíte vypnout, aby vám tam netahal chybná data a nahrajte tam tento setting s opravou: leteckaposta.cz/331295168
Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.

Poradňa Skytec 110IR 18.01.2015 19:16 #13495

  • sabukai
  • sabukai-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Nováčik
  • Príspevky: 2
  • Karma: 0
Ano problem bude vtom fastscane, vzdy ked som to naladil (asi 5x), po vypnuti mi to znovu spravilo, ze nesiel obraz. Skusim nahrat tu opravu aj ked neviem ako na to. Velka vdaka.
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.

Poradňa Skytec 110IR 18.01.2015 19:36 #13497

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Moderator
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
  • Príspevky: 4243
  • Dostali ste poďakovanie 1019
  • Karma: 184
Nejprve je nezbytné vypnout FastScan, jinak to bude po dalším zapnutí přijímače zase zpátky špatně. Menu Vyhledání služby a jak je Rychlé hledání, tak Aktualizační mód FST nastavte na Manuální.

Pak buď můžete upravit sám ručně parametry problematického transpondéru.

Nebo použít ten můj setting. To uděláte tak, že si ho dáte na USB klíč naformátovaný na FAT32. Zapojíte do přijímače a on vám sám automaticky nabídne jeho nahrání. Pak potvrdíte barevným tlačítkem co tam bude napsané, že ano (myslím, že je to červené). A to by mělo být všechno.

Zdenek
Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.
Následujúci užívateľ vraví 'Ďakujem': sabukai

Poradňa Skytec 110IR 21.01.2015 21:51 #13546

  • luipk
  • luipk-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Nováčik
  • Príspevky: 14
  • Karma: 0
Ahojte,mam problem ze sa mi stale dokola restartuje box,intervali su vemi kratke,lavne na HD programoch.Sem tam sa mi to savalo ale teraz ako som naladil vsetko odznovu mi to robi velmi casto.
Nema niekto podobny problm?A este taky dotaz,vymazal som vsetky stanice a nahral ten settings co je vyssie na stiahnutie a nede mi ani jedna stanica odla neho,Neviete poradit ako to spojazdnit?echce sa mi to zas manualne ladit vsetky stanice.Dik
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.

Poradňa Skytec 110IR 22.01.2015 00:55 #13547

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Moderator
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
  • Príspevky: 4243
  • Dostali ste poďakovanie 1019
  • Karma: 184
Zdravím,

pravděpodobně bude vadný zdroj a bude nutné dát přijímač do servisu. Tak jak to popisujete, to odpovídá vadnému zdroji.

Zdenek
Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.

Poradňa Skytec 110IR 22.01.2015 18:55 #13599

  • Viky
  • Viky-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Nováčik
  • Príspevky: 4
  • Karma: 0
Dobrý den , mám malou ale o to horší zkušenost - nahrál jsem verzi firmweru HS v2.11.61 / verze zavaděče 3.11 .
Potíž je v to že si přijímač nepamatuje nastavení rozlišení a naskočí do nejnižšího rozlišení a i když ho nastavím na HD , tak při příštím spuštění naskočí zase do toho nejnižšího .
Je to možné někde v menu nastavit - nenašel jsem kde .
Děkuji za odpověď
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.

Poradňa Skytec 110IR 22.01.2015 19:02 #13601

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Moderator
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
  • Príspevky: 4243
  • Dostali ste poďakovanie 1019
  • Karma: 184
Hmm, to je divné. U mě se to tak nechová.

Zvládá vaše televize rozlišené, které nastavujete?
Připojujete k TV pomocí HDMI kabelu?

Případně zkuste dát tovární nastavení pokud jste tak po upgradu neudělal.

To co popisujete, tak by se měl box chovat pokud je rozlišení nastaveno na Auto a box detekuje, že TV nižší rozlišení nezvládá.

Zdenek
Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.

Poradňa Skytec 110IR 22.01.2015 19:14 #13603

  • Viky
  • Viky-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Nováčik
  • Príspevky: 4
  • Karma: 0
Děkuji za odpověď , asi to bude tím , že jsem nedal tovární nastavení .
Předcházející verze firmwaru mi toto nedělala tak jsem byl překvapen.
Televize má rozlišení až 1080i pozemní příjem a ze satelitu brala i 1080p - Samsung UE40EH5450 - 2 roky stará.
Zkusím to tovární nastavení a případně bych se ozval jestli to pomohlo.

Děkuji
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.

Poradňa Skytec 110IR 22.01.2015 19:25 #13604

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Moderator
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
  • Príspevky: 4243
  • Dostali ste poďakovanie 1019
  • Karma: 184
OK. Zkuste to továrko. Rozlišení pak nastavte na 1080i a systém PAL. Tak by to to mělo fungovat.

V této verzi FW je automatická detekce rozlišení TV. Ještě by teoreticky mohl být problém, že TV posílá přes HDMI do boxu nějaké chybné informace a ten pak nastaví nejnižší rozlišení. Ale to bych nevěděl, co s tím dělat. Možná zkusit aktualizovat FW v TV pokud to jde a případně vypnout v TV funkce jako HDMI CEC, pokud je zapnutá.

Další problém by mohl být v HDMI kabelu (pokud je to nějaká nižší verze), jehož verze neumí nepřenést do boxu správné informace. Optimálně to chce kabel verze HDMI 1.3b nebo vyšší.

Zdenek
Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.

Poradňa Skytec 110IR 27.01.2015 20:24 #13763

  • luipk
  • luipk-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Nováčik
  • Príspevky: 14
  • Karma: 0
Mozem sa este spytat kolko cca taka oprava moze stat?Ci sa to vbec oplati.Dakujem za info.
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.

Poradňa Skytec 110IR 27.01.2015 20:30 #13764

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • NEPRÍTOMNÝ
  • Moderator
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
  • Príspevky: 4243
  • Dostali ste poďakovanie 1019
  • Karma: 184
Nemám vůbec tušení. Servis myslím zajišťuje firma Sortec, zkuste se tedy zeptat tam.

Zdenek
Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Administrátor zakázal verejnosti prispievať.
Čas vytvorenia stránky: 0.754 sekúnd

Facebook Ellano.sk

Facebook Satelitná technika

Twitter Ellano.sk

Please enable the PHP curl extension to use the Twitter widget