Poradňa Skytec 110IR

Viac
05 jan 2014 21:57 #6902 od GABI 10
Odpoveď od GABI 10 na tému Poradňa Skytec 110IR
Dík v obchode mi povedali ,že to tak môžem prepojiť ani mne sa to nezdalo,ale dal som si poradiť tak čo už,ale ďakujem za radu :-)

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
22 jan 2014 14:56 #7300 od Stimpy_hoek
Odpoveď od Stimpy_hoek na tému Poradňa Skytec 110IR
Ahoj, mám problémek s 110IR ...
při zapnutí skytec vypne červenou kontrolku, a za pár vteřin se opět vypne ... nabootuje třeba až na popáté. Další věc je, že pořídím záznam na flešku a při přehrávání se obraz zasekne třeba na půl minuty a potom zase pokračuje. FW mám 2.11.61

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
22 jan 2014 15:11 #7301 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím,

1. fleška na nahrávání není moc ideální. Když při přehrávání nahrávky pod tím jede třeba jiné nahrávání nebo time-shift, tak nemusí stíhat. Na nahrávání to chce klasický hard disk.

2. Vypínání - zkuste nejprve vypnout fast scan a dynamickou aktualizaci kanálů:

Fast Scan - Menu Vyhledání služby a jak je Rychlé hledání, tak Aktualizační mód FST nastavte na Manuální.

Dynamická aktualizace kanálů - Nastavení systému / Nastavení rozhraní / Dynamická aktualizace kanálu nastavte na vypnuto.

Zároveň zkuste odpojit i tu flešku, aby jste vyloučil, že to nesouvisí s ní.

Když to nepomůže, tak zkusíme jiné možnosti.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: Stimpy_hoek

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
28 jan 2014 14:41 #7442 od Stimpy_hoek
Odpoveď od Stimpy_hoek na tému Poradňa Skytec 110IR
Díky za rady ...
po factory resetu, vypnutí timeshiftu, Fastscanu a dynamic... vše funguje skoro jak má.
jen při spuštění sledování nahraného záznamu z tv se po cca 20 sec. na 3 sec obraz zasekne, ale pak už je to ok.

Díky

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
28 jan 2014 14:51 #7443 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Jak se to přesně chová? Zamrzne obraz a zvuk jede dál a po pár vteřinách se rozjede znovu i obraz?

Nahráváte pořád na flešku nebo i na HDD, a na jaký souborový systém jsou naformátované?

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
28 jan 2014 16:52 #7447 od vratop
Odpoveď od vratop na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobrý deň.
Chcel by som poprosiť o radu.
Môj skytec hd 110 ir má problém ,1. ak chcem na hdd alebo usb kľúči si pozrieť fotografie a prepnem zo zoznamu nahrávok na fotografie tak mi prístroj okamžite zamrzne. V podstate nemôžem cez neho pozerať fotky. Mám najnovší firmware a disky som naformátoval( v prístroji), a aj tak.
O youtube ani nehovorím, 2. ďalej raz za čas sa sám reštartne a dlho opakuje "dl - run -load" tam dlho nerobí nič, po nejakom čase reštartuje a zase sa to zasekne na "load", potom to reštarujem ja sám, a tak to nejaký čas cca 20 až 30 min. robím (ešte skúsim vytiahnuť skylink kartu ) a potom to nejakým zázrakom nabehne, 3. posledný problém - tri programy - TELE 5, DMAX, SPORT1 DE raz signál majú inokedy žiaden signál, ďalšie nemecké programy tento problém nemajú.
Ďakujem , čakám na odpoveď.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
28 jan 2014 17:07 - 28 jan 2014 17:13 #7448 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím,

Jakou máte verzi FW?

1.) Fotografie: těžko říct. Jak velké jsou jednotlivé soubory s fotografiemi a v jakém jsou formátu?
Zkuste dát na USB jen třeba 2 fotky a nějaké stažené z netu, co to udělá.

2.) Zamrzání a restarty: Vypnout fast scan, dynamickou aktualizaci kanálů a udělat tovární nastavení.

Fast Scan - Menu Vyhledání služby a jak je Rychlé hledání, tak Aktualizační mód FST nastavte na Manuální.

Dynamická aktualizace kanálů - Nastavení systému / Nastavení rozhraní / Dynamická aktualizace kanálu nastavte na vypnuto.

Tovární nastavení - udělejte si zálohu nastavení. Dejte tovární nastavení a pak obnovte nastavení ze zálohy.

Výpadky signálu - buď máte nějakou starší verzi FW a nebo signál skutečně na transpondéru, kde se programy nalézají, v dané chvíli není - slabý signál, hnutá parabola, výpadek signálu na straně vysílatele ...
Případně můžete zkusit příslušné programy vymazat a znovu je naskenovat. Dále zkontrolujte správnost parametrů příslušného transpondéru.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Posledný krát upravené:28 jan 2014 17:13 ZdenekMi

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
28 jan 2014 18:46 #7449 od vratop
Odpoveď od vratop na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobrý, tak som to odskúšal:

Nastavil som továrenské nastavenia: firmware najnovší 2.11.61 sťahovaný z skytec-hd.eu/

1. Dal som na flasku jeden priečinok s asi 20 fotkami a preplo ma na fotografie aj chcelo pin kod aj fotky som si pozrel ale keď som chcel dať naspäť na zoznam súborov tak to zamrzlo a reštart.

2.Fast som mal dávno už nastavený na manuálne a taktiež dynam. aktual. kanálov.

3. Tie tri programy ešte pred chvíľou nešli a keď som nastavil továrenské nastavenia(mám pocit) tak teraz idú stav signálu 50%. Takže si nemyslím, že je problém s parabolou, programy som viackrát preladil aj parametre sú správne nastavené, v tomto prípade to budem pozorovať hlavne to továrenské nastavenie.

Moja otázka: Neviete či bude nový firmware ?

Inak, som sklamaný z tohto prístroja, ak bude tak blbnúť tak ho dám na reklamáciu.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
28 jan 2014 18:58 #7450 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Stav signálu 50% mě přijde docela málo. Normálně mám kolem 90%.
50% - to je za hodně špatného počasí, kdy už signál vypadává. Takže bych řekl, že signál je těsně kolem hodnoty, kdy se někdy ještě chytí a jindy už nestačí.

Kdy by mohl vyjít nový firmware bohužel netuším :(

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
28 jan 2014 19:04 #7451 od vratop
Odpoveď od vratop na tému Poradňa Skytec 110IR
Veľmi pekne ďakujem za rady, myslíte že je nutné niečo robiť s parabolou ak 50% je hraničná hodnota? Inak tie programy fungujú bez problémov aj keď majú 50%, obraz nevypadáva a bez kockovania. Inak to prepínanie na prezeranie fotiek ma mrzí najviac. Máme veľa fotiek a radi si ich pozeráme cez telku. Pekný deň.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
28 jan 2014 19:14 #7452 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
No těch 50% není nic moc, takže seřízení paraboly by určitě neuškodilo.

Ještě se podívejte do Doplnky/Pluginy, jestli tam není vystavený jeden plugin (teď si nevzpomínám jak se jmenuje). Pokud tam ještě je, tak ho zkuste nainstalovat a pak restartnout box. Byl to plugin na čištění paměti a třeba by mohl pomoci.

Pokud tam ještě je vystavený a nainstalujete si ho, tak ho lze zase případně odstranit použitím volby "Naformátovat uživatelská data".

S těmi fotkami ale opravdu nevím, co by mohlo pomoci.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
06 feb 2014 17:28 #7627 od aipac
Odpoveď od aipac na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobry den, neviem ci tu uz tato tem bola rozoberana, ale nenasiel som po kratkom hladani nic. mate niekto skusenosti s pripojenim zdielanej zlozky (WIN7) ako sietovy disk na skytec 110HDR? mam na mysli pustanie filmov priamo zo zdilanej zlozky v PC. Skusal somto no neuspesne, zadal som adresu resp. nazov zdielanje zlozky, meno, heslo uzivatela pc a stale nepripoji. Co sa tyka nastaveni pravidiel pre zdielanie zlozky, tie su v poriadku, pripojim sa bez problem na zlozku cez Android.

dakujem za kazdu radu

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
06 feb 2014 18:22 #7629 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím,

adresář musí být zadaný ve formátu: IP adresa zařízení / adresář.
Např. 192.168.1.100/NB/data.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: aipac

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
06 feb 2014 19:01 #7631 od aipac
Odpoveď od aipac na tému Poradňa Skytec 110IR
dakujem uz sa to rozbehlo, skusal som aj tuto moznost, no nesla, ale zrazu ide. technika obcas prekvapi

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
15 feb 2014 23:44 #8102 od Madar
Odpoveď od Madar na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobry den. Chcel by som sa opytat cim to je ze v primaci nemozem najst v menu v doplnkoch - pluginy nic len fix. V doplnkoch mam len kalkulacku a kalendar. Snazil som sa doinstalovat pluginy pomocou viacerych navodov, ale absolutne nic. V instalacii - sietove nastaveni - aktualizacia softweru mi pod serverom default najde OTT sluzby i URL Internet radio, nainstalujem ich vsetky, ale nikde ich neviem po instalacii najst, skusal som aj instalaciu z USB kluca a bezvysledne, primac mi na USB nerozozna a nenacita ziadne ADDONY ci OTT sluzby.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.259 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu