Poradňa Skytec 110IR

Viac
10 sep 2015 15:41 #16125 od luneb
Odpoveď od luneb na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobrý deň.
chcel by som poprosiť o radu. Mám problém s mojim prijímačom Skytec 110 ir. Mám ho asi 2. roky, no poslednú dobu mi blbne. Začalo to keď som sa vrátil z dovolenky-nemal som signál a nešli mi žiadne programy. Skúsil som ho dať do továrnych nastavení, no keď som skusil vyhľadať stanice nenašiel nič. Zaniesol som ho do servisu, kde mechanikovi stačilo, aby ho napojil na antenu a cez fastsken po chvili vyhľadal všetky programy. Doma som ho pripojil a prvy den všetko fungovalo, no na druhý deň sa všetko opat opakovalo. Znovu ziadny signal, tak som skusil tovarne nastavenia a po nich uz nevyhladalo nic. Podotykam, ze signal z anteny je v poriadku.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
10 sep 2015 15:51 #16126 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím,

nastavil jste po továrku správně LNB (DiSEqC)? Zkontrolujte to.

Máte tam poslední verzi FW 2.11.61?

Také by mohlo začít odcházet něco v přijímači - tuner, zdroj.
Mohl by také začít zlobit LNB nebo může být nějaký špatný kontakt na kabeláži.

Takhle na dálku ale těžko říct.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
10 sep 2015 17:03 #16127 od luneb
Odpoveď od luneb na tému Poradňa Skytec 110IR
LNB (DiSEqC) som nastavil spravne - tovarne nastavenia som daval uz niekolkokrat predtym a nikdy som s tym nemal problem.
Tu softwarovu verziu FW 2.11.61 si musim skontrolovat s tym si niesom isty. Skor mam obavy, ze mi odchadza hardware.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
10 sep 2015 17:07 #16128 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
jj, také si myslím, že něco bude v přijímači odcházet. Vypadá to nejpravděpodobněji :-(

Ten FW zkontrolujte, u některých starších verzí k výpadkům signálu ve specifických situacích docházelo. Ale to vždy pomohlo přijímač restartovat a zase signál šel.
A jestli 2 roky fungoval bez problémů a teď to začalo zlobit, tak to vypadá na ten HW :-(

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
20 jan 2016 18:06 #17281 od marecik
Odpoveď od marecik na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobrý deň,

chcel by som sa opýtať, či by ste mi nevedeli poradiť, v čom môže byť problém, ak je normálne zapnutý prijímač Skytec HD 110IR a potom sa po čase sám vypne a nabehne znova....potom po čase znova sa vypne a zapne znova....odchádza zdroj?
Ďakujem za odpoveď.
Marek

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
20 jan 2016 18:19 #17282 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Ano, toto většinou způsobuje odcházející zdroj :-(

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
20 jan 2016 18:51 #17286 od marecik
Odpoveď od marecik na tému Poradňa Skytec 110IR
Škoda no,,,,a koľko asi tak približne stojí výmena zdroja za nový....aspoň cena zdroja sa na tento prijímač pohybuje v akých cenových reláciách?
Ďakujem.
Marek

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
20 jan 2016 19:07 #17287 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Netuším. To by vám řekli v nějakém servisu nebo možná u distributora (skytec-hd.eu).

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
25 jan 2016 20:34 #17322 od miro
Odpoveď od miro na tému Poradňa Skytec 110IR
Prosim o radu mam Skytec 110IR a nejde mi nabehnut zapnem ho a zastane na LOAD a dost ani obraz ani zvuk dakujem za odpoved Miro

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
26 jan 2016 11:03 #17323 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Dost možná nějaká HW závada. Pokud máte připojený HDD, tak ho odpojte. A zkuste přijímač na nějaký čas (pár minut) úplně odpojit od elektřiny a pak znovu zapnout. Pokud nebude stále nabíhat, tak pravděpodobně servis.

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
26 jan 2016 19:20 #17325 od Andihan
Odpoveď od Andihan na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobrý deň,
mal by som otázku. Nefunguje mi fast scan. Pri vstupení do menu rýchle skenovanie tam nie je skylink ako sa píše, ale Canal digital. Je to možné nejako zmeniť, alebo je to dané výrobcom?
Ďakujem

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
27 jan 2016 08:41 #17328 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Skylink bude mít změnu ve fastscan: www.vasetelevize.cz/konec-fastscanu-ve-vetsine-prijimacu/

Skytec už ukončil podporu a tak nový firmware, který by to řešil určitě nebude.

Nemám možnost vyzkoušet, jestli to s tím nějak souvisí. Ale je možné, že Skylink už provedl nějaké změny, které u Skytecu neumožňují fastscan korektně přijímat. A nebo něco testuje a to také může mít vliv.

Skylink také měnil pořadí kanálů ve FastScan. Zkuste to ještě znovu, jestli jste se náhodou netrefil do doby, kdy to zrovna měnili.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
03 mar 2016 09:16 #17677 od roberto11
Odpoveď od roberto11 na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobry den prajem! V mojom 110IR mam nainstalovany firmware 2.11.61
V poslednych dnoch sa mi primac samovolne vypina a bootuje ako by som ho vypol a zapol na tvrdo. Pokusal som sa firmware preinstalovat, ale primac nedetekuje SDL subor, ani cez menu. Existuje novsia verzia firmware? Dakujem
Robo

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
03 mar 2016 12:29 #17678 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobrý den,

novější neexistuje, výrobce již ukončil podporu.

Nižší nebo stejnou verzi FW do přijímače nenahrajete, protože to zakazovala certifikace Skylink Ready. Takže to nejde.

To co popisujete většinou dělá vadný zdroj.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
03 mar 2016 16:06 #17679 od roberto11
Odpoveď od roberto11 na tému Poradňa Skytec 110IR
Vadny zdroj? To asi znamena, ze sa mi to asi ani neoplati opravovat... Alebo sa mylim? Viete mi odporucit nejaky spolahlivy primac? Najlepsie 2-tuner, pouzivam kartu od Skylink. Nechcem tym povedat ze musi byt Skylink Ready. To vidim skor ako nevyhodu. dakujem

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.159 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu