Poradňa Skytec 110IR

Viac
22 nov 2013 14:11 - 22 nov 2013 14:54 #6138 od GABI 10
Odpoveď od GABI 10 na tému Skytec HD 110 IR - firmware
Zdravím
Vie mi niekto poradiť?
Pri zapnutí Skytec 110 IR sa mi robí FAT SCAN bez prestania aj dve hodiny a nič tak to musím stále reštartovať hlavným vypínačom a potom to ide normálne raz som to nechal celý deň a prišiel som domov a stále to robilo.
Robí mi to to od kedy tam mám firmware2.11.61 a v menu Dynamické aktualizácie mám nastavené vypnuté a vyblednutú položku takže nič s tým neviem robiť.
Veĺmi ďakujem za pomoc.
Posledný krát upravené:22 nov 2013 14:54 GABI 10

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
22 nov 2013 14:36 #6140 od tomko
Odpoveď od tomko na tému Poradňa Skytec 110IR
v prvom rade by som dal novsi soft

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
22 nov 2013 14:39 #6141 od GABI 10
Odpoveď od GABI 10 na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím ak môžte pošlite mi nejaký link na nový soft ďakujem za pomoc

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
22 nov 2013 17:15 - 22 nov 2013 20:09 #6147 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravim,

je potreba vypnout funkci FastScan. Tj. nastavit ji na Manualni.

Menu Vyhledání služby a jak je Rychlé hledání, tak Aktualizační mód FST nastavte na Manuální.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Posledný krát upravené:22 nov 2013 20:09 ZdenekMi

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
23 nov 2013 11:23 #6151 od GABI 10
Odpoveď od GABI 10 na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím
To myslíte v menu kde sa vyhľadávajú programy rýchly scan alebo tam kde je aktualizácia OTA

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
23 nov 2013 11:37 #6152 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím,

mělo by to být v menu:

Vyhľadánie kanálov/Rýchle skenovaie/FST Aktualizačný mód - nastavit Manuálne

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
23 nov 2013 18:06 #6162 od GABI 10
Odpoveď od GABI 10 na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím už som to nastavil úplne rýchlo sa spustí prijímač je to super díííííkkkkk za pomoc.
Mám ešte jednu otázku niekedy teraz vyskočí tabuľka s oznamom:
Čakajte na aktualizáciu zoznamu kanálov je to v poriadku???
Ďakujem :)

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
23 nov 2013 18:16 #6163 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím,

to se určitě zapnula dynamická aktualizace kanálů. Možná se automaticky zapne po vypnutí FastScan.

Menu:
- Užívateľské nastavenia / Nastavenie rozhrania / Dynamická aktualizácia kanál - Zmeniť na
„Vypnuté“

Pak už by to mělo fungovat i bez této otravné hlášky :)

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
23 nov 2013 21:23 #6168 od GABI 10
Odpoveď od GABI 10 na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím
Všetko som nastavil ako ste mi napísali úspešne.Je to o veľa lepšie.
Veľmi som vďačný za pomoc.
Ďakujem :-)
S pozdravom:
Gabi.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
26 nov 2013 15:52 #6213 od stancoXXL
Odpoveď od stancoXXL na tému Poradňa Skytec 110IR
zdravim vsetkych,som tu new tak snad nic neporusim ;)

moj problem spociva ze mi vypne telku po nejakom case sledovania ( vzdy je ta dlzka casu ina) nasledne sa zapnut neda ..az ked sa sama umudri (
PS42C96HDX / XEH ). Moze sposobovat skytec 110IR takuto chybu ?

Zakupil som medzicasom novu ( PS51E450A1W ) taktiez je napajana signalom zo skytec 110IR (nie vsak ten isty )a po roku pouzivania zacala robit to iste co ta stara
Neviem kde moze byt problem :huh:

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
26 nov 2013 16:18 #6215 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
To se mě moc nezdá, že by to mohl způsobovat STB. Předpokládám, že ho máte připojení HDMI a to by nemělo nijak takový stav vyvolávat. Možná kdyby byl nějaký vadný/zkratovaný kabel. Můžete ho zkusit vyměnit. Ale ani to se mě moc nezdá.

Možná bych zkusil nechat proměřit elektrické rozvody, jestli není problém v nich a něco to postupně v TV neodpálí.

Taky můžete nechat zapnutou TV s odpojeným kabelem od satelitu, jestli se vypne i tak.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
01 dec 2013 08:59 #6280 od GABI 10
Odpoveď od GABI 10 na tému Skytec 110ir prehrávanie MKV súborov
Zdravím mám Skytec 110ir, firmware2.11.61.
Mám zapojenú USB rozbočovačku a v nej wifi kĺúč a 1 TB USB3 HDD externý disk.
A otázka znie:
Pri prehrávaní MKV aj niektorých AVI súborov sa mi niektoré filmy zaseknú a nepohnú sa ďalej čím to je?A potom musím resetovať prijímač.
Ďakujem za pomoc :)

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
01 dec 2013 17:17 #6294 od mid
Odpoveď od mid na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobry den.
Prosim o radu lebo uz mi dochadza trpezlivost a som pevne rozhodnuty zaniest moj Skytec 110IR HD do predajne na reklamaciu.
Info o prijimaci :
Oznacenie modelu - Skylink HS 6610IR
Zavadzac - L 3.11
Verzia zariadenia - HS 6610IR 1.00
Verzia aplikacie - HS v2.11.61
Verzia API - API apr 26 213
Verzia udajov - FDU v1.4
Cudujem sa sam sebe ze este som nedal reklamovat tento prijimac pretoze od sameho zaciatku s nim mam problemy. Kupil som ho v aug.2012 a doteraz sa trapim a myslim si ze s novou uktualizaciou sa skoncia trampoty.
Ked prepinam tak mi zamrzne a funguje len vypinanie...toto mi robi minimalne 2-3x tyzdenne a teraz sa pridalo este aj to ze mi velmi dlho startuje. Niekedy ho necham aj 20minut a stale dokola pise "LOAD, RUN, LOAD, RUN...musim ho potom vypnut zo siete a trpezlivo cakat po zapnuti dalsich 15-20 minut...v tom case sa neda ani dialkovym vypnut.
Mrzne pri prepinani kanalov, startuje 20 minut...keby to bolo raz za mesiac, ale je to uz tak 2-3x do tyzdna a to je na mna uz privela.
Prosim tymto o radu, pretoze v utorok h oidem reklamovat.
Dakujem
Milan

Milan
SkyTec 110IR HD - večne zamŕzajúci, po reklamácii a oprave MB snáď zmena k lepšiemu...budem informovať

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
01 dec 2013 17:28 #6295 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Podle toho co popisujete bych se s tím dál netrápil a dal ho na reklamaci. Nejedená se o normální stav a těžko k tomu něco radit. Možná bude stačit přehrát FW přes RS-232, ale to lze stejně udělat jen v servisu. Ale dost možná je tam i nějaká hardwarová závada.

Podle mě - servis ...

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
01 dec 2013 17:32 - 01 dec 2013 17:33 #6296 od mid
Odpoveď od mid na tému Poradňa Skytec 110IR
Dakujem za radu, tusil som ze to nie je normalne aj ked na roznych forach so zamrzanim taktiez mali problemy.
Uz som vytiahol aj blok z predajne a krabicu.
Vedeli by ste mi poradit alternativu?
Pekny vecer.
Milan

Milan
SkyTec 110IR HD - večne zamŕzajúci, po reklamácii a oprave MB snáď zmena k lepšiemu...budem informovať
Posledný krát upravené:01 dec 2013 17:33 mid Dôvod: doplnenie

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.272 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu