Poradňa Skytec 110IR

Viac
10 apr 2013 07:13 #3373 od 1354535654
Odpoveď od 1354535654 na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobrý deň,

v poslednej dobe mi často pri zapnutí prijímača ( z pohotovost. režímu ) systém zamŕza. musím urobiť dvoj klik na diaľkovom ovládači pre reštart. dokonca niekedy musím prijímač vypnúť a znovu zapnúť zadným vypínačom. toto sa stane 2-3 krát do týždňa. soft bol stiahnutý v januári 2013 u predajcu.

druhá vec je, že dynamická aktualizácia je stále zapnutá ale nič ( programy ) sa neaktualizujú. viem, že vysiela Smníchov a Telka. dynamická aktualizácia tieto programy nestiahla.

Prosím o reakciu

Ďakujem

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
11 apr 2013 00:48 #3383 od peter
Odpoveď od peter na tému Poradňa Skytec 110IR
Treba ho dať do výrobných nastavení, celý vyčistiť a naladiť nanovo. Ak bude ja tak zamrzať, treba reklamovať, zatiaľ sa do vyjdenia nového softu dá len toto asi poradiť.

Fastscan a DCM na tomto prijímači stále nefunguje ako má, preto ho výrobca neodporúča používať.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
18 máj 2013 07:04 #3743 od fmacko
Odpoveď od fmacko na tému Poradňa Skytec 110IR
zdravím, po update tohoto firmware (2.11.48) sa začal prijímač sám od seba pravidelne niekoľko krát za deň reštartovať. Programy sa začali ukladať od čísla 4001, nie je ich možné zoraďovať (tato možnosť je šedá).
Prijímač som updatoval z rýchleho usb kľúča, dal som ho aj do výrobných nastavení, zmazal som užívateľské dáta - vlastne som urobil všetko tak, ako aj pri updatoch predošlých verzii. Celé úplne zle.
Návrat na predošlí firmware asi možní nie je. Viete mi poradiť čo stým?

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
19 máj 2013 07:42 #3749 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobrý den,

problém s nemožností seřazení programů:

Stisknout OK, aby jste se dostal do seznamu kanálů a pak:

Možnosti zoznamu kanálov / Č. kanálov určené operátorom – „Zapnuté“ Zmeniť na „Vypnuté“

Pokud toto máte již nastavené, tak změňte nejprve na Zapnuté, pak z menu vyskočte, vraťte se znovu do něj a změňte opět na Vypnuté.

Restarty:
Dával jste po upgradu tovární nastavení? Pokud ne, udělejte to.

Pokud by problém přetrvával kontaktujte mě na Skype zdenekmihula a zkusíme ještě něco vymyslet.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
20 máj 2013 16:27 #3756 od mod
Odpoveď od mod na tému Poradňa Skytec 110IR

fmacko napísal: zdravím, po update...


Neupgradoval si ho podľa nami zverejneného postupu, keby áno, tak nie je problém s programami od 4000 a vyššie. Treba postupovať presne podla návodu v sekcii návody , čiže po upgrade kompletne všetko premazať, až tak do výrobných nastavení a použiť zálohu nastavení zo sekcie Download .

Ak je box správne nasoftovaný na verziu 2.11.48 a aj tak sporadicky mrzne, vyskúšajte toto:

digitalne.ellano.sk/forum/skytec-hd-110-...-navody-manualy#3754

Eshop satelitnej techniky Ellano.sk

www.satelity.ellano.sk

Sledovanie pay-tv bez právoplatného predplatného je nelegálne a zakázané zákonom! Nenesieme žiadnu zodpovednosť za obsah na týchto stránkach, aj keď to poškodí vaše zariadenie.
Každý súbor a informácie na týchto stránkach slúžia len na vzdelávacie účely!

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
03 jún 2013 09:45 #4039 od lukinon
Odpoveď od lukinon na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobry den,

Mam problem s pripojenim cez siet.

Chem sa dostat z pocitaca na moj Skytec 110IR cez siet. V manuali sa pise, ze to pojde cez web prehladac zadanim IP adresy mojho prijimaca.
Skusal som to, ale otvorilo sa okno (foto v prilohe), kde mam zadat meno pouzivatela a heslo. Neviete nahodou, ake je toto meno, heslo?
Nikde v manuali to nepisu.

Dakujem.
Prílohy:

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
03 jún 2013 12:41 #4044 od kubik1977
Odpoveď od kubik1977 na tému Poradňa Skytec 110IR

lukinon napísal: Dobry den,

Mam problem s pripojenim cez siet.

Chem sa dostat z pocitaca na moj Skytec 110IR cez siet. V manuali sa pise, ze to pojde cez web prehladac zadanim IP adresy mojho prijimaca.
Skusal som to, ale otvorilo sa okno (foto v prilohe), kde mam zadat meno pouzivatela a heslo. Neviete nahodou, ake je toto meno, heslo?
Nikde v manuali to nepisu.

Dakujem.


zadaj
meno: oscam
heslo: root

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
03 jún 2013 12:52 #4045 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Heslo pro oscam na 110IR to nebude :-)

Můžete zadat root a heslo nechat prázdné. Ale dostanete jen hlášku: Welcome to HDPVR

110IR nemá integrované webové rozhraní a přes pluginy si ho nenahrajete. To je omezení přijímače s licencovanou čtečkou.

A pozor na to, že pokud by jste si něco 110IR rozvrtali třeba přes FTP, tak už firmware znovu nenahrajete a museli by jste dát box do servisu a bude to určitě placená oprava.

Takže u 110IR raději do boxu nijak přes FTP nebo telnet nezasahujte.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
10 jún 2013 17:02 #4162 od GABI 10
Odpoveď od GABI 10 na tému OTT SLUžBY
Zdravím
Po obnovení výyrobných Skytec110ir nastavení v OTT Službách nemám služby:
UAKINO1.00
YOUPORN1.06
Všetky ostatné sa mi nainštalovali len tieto nie.Skúšal som si ich
do inštalovať aj v skrátenom menu cez užívateľské dáta a
nepodarilo sa to.Len tieto dve mi nejdú a internet je pripojený.
Ďakujem

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
11 jún 2013 17:45 #4235 od cugacik
Odpoveď od cugacik na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím,

Poprosil by som Vás o odbornú pomoc. Podarilo sa nám zablokovať prijímač. Prijimac po zapnutí ma na displeji napísane LOCK a na tv píše Nesprávny PIN kód . Skusali sme 0000 a rozne kombinacie ale nejde to. Viete mi prosim poradiť? Existuje nejaky tvrdy reset? Ďakujem

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
11 jún 2013 17:52 #4236 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Jestli máte Skylink, tak budete muset jít do zákaznické zóny, přihlásit se na svůj účet a pak dát u karty reset pinu a pak několik minut počkat až přijdou zápisy na kartu. Mrněte se do dřívějších příspěvků, už se to tu někdy řešilo.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
11 jún 2013 17:55 #4237 od cugacik
Odpoveď od cugacik na tému Poradňa Skytec 110IR
Uz som volal do skylink a tam mi povedali ze to nema s kartou nic spolocne. Kartu som vytiahol a zapol prijimac a pyta odomna pin. Ze ak by to malo nieco spolocne s ich kartou tak by som sa musel prepnut na CT1 kanal, lenze to vobec nejde.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
11 jún 2013 18:04 #4238 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Ten reset pinu pomůže. Je zablovaný PIN a tím se bloknul i přijímač. Byl problém v nějaké starší verzi firmware, takhle z hlavy nevím jaká verze to přesně byla. Udělejte nebo nechtě udělat ten reset pinu na kartě, mělo by to pomoct. Odblokuje se tím i přijímač.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
11 jún 2013 18:07 #4239 od janovie
Odpoveď od janovie na tému Poradňa Skytec 110IR

cugacik napísal: Uz som volal do skylink a tam mi povedali ze to nema s kartou nic spolocne. Kartu som vytiahol a zapol prijimac a pyta odomna pin. Ze ak by to malo nieco spolocne s ich kartou tak by som sa musel prepnut na CT1 kanal, lenze to vobec nejde.


Ja mam podobny problem, mne zase ked idem do menu tak pise to iste, ze je blokovany pin - ale potom ma do menu pusti.

Tiez idem prehrat film z USB disku tak mi prijimac napise ze zadajtre rodicovsky pin, kuriozne je, ze nemam aktivobany ziadny rodicovsky pin a este viac divne je, ze ked zadam hocico, tak ma to pusti dalej.

Reset pinu som na stranke skylink zadaval asi 10x cely tyzden som sa s tym hral a aj tak nic....

Proste normalna psychiatria - ale uz to neriesim, sak nejak to ide ...
( co by sme chceli od pristroja za 130E, komentar z jedneho fora ..... )

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
11 jún 2013 18:16 #4240 od cugacik
Odpoveď od cugacik na tému Poradňa Skytec 110IR
No len u nas je horsie to, ze vobec nic nejde. nejde sa vobec dostat do nastaveni, nejdu programi.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.323 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu