Poradňa Skytec 110IR

Viac
16 dec 2013 06:12 #6556 od aipac
Odpoveď od aipac na tému Poradňa Skytec 110IR
Dakujem, neostava teda nic ine, len cakat ci s tym nieco urobia

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
31 dec 2013 14:25 #6786 od GABI 10
Odpoveď od GABI 10 na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím vás mám Skytec110 ir ,firmware2.11.61.
Mám otázku:
Keď si chcem nastaviť nahrávanie cez EPG a v danom filme je napísané mládeži neprístupné tak tam zadám pin ktorý používam tak mi tam napíše prijímač že: účastnícky pin môže byť odblokovaný len poskytovateľom.
A v užívateľských nastaveniach mám nastavené vekové obmedzenia na Žiadne nakoľko nemáme v domácnosti deti.
Za pomoc ďakujem .-ň

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
31 dec 2013 14:45 - 31 dec 2013 14:45 #6787 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím,

no, to jsou ty výmysly Skylink Ready ....

Budete muset jít do zákaznické zóny Skylinku. A tam u karty proveďte "Změnu PINu" - nastavte si opět ten co používáte. A pak ještě udělejte "Reset PINu". Jakmile dorazí zápisy, tak by se to snad mělo srovnat a jít opět použít klasicky PIN co používáte.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Posledný krát upravené:31 dec 2013 14:45 ZdenekMi

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
31 dec 2013 19:03 #6789 od GABI 10
Odpoveď od GABI 10 na tému Poradňa Skytec 110IR
Ďakujem veľmi pekne, už som to spravil a je to ok.
Ešte raz ďakujem za pomoc a prajem krásneho Silvestra a šťastný nový rok :-)

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
01 jan 2014 15:00 - 01 jan 2014 15:41 #6792 od Stefan B.
Odpoveď od Stefan B. na tému Poradňa Skytec 110IR

mid napísal: Dobry den.
Prosim o radu lebo uz mi dochadza trpezlivost a som pevne rozhodnuty zaniest moj Skytec 110IR HD do predajne na reklamaciu.
Info o prijimaci :
Oznacenie modelu - Skylink HS 6610IR
Zavadzac - L 3.11
Verzia zariadenia - HS 6610IR 1.00
Verzia aplikacie - HS v2.11.61
Verzia API - API apr 26 213
Verzia udajov - FDU v1.4
Cudujem sa sam sebe ze este som nedal reklamovat tento prijimac pretoze od sameho zaciatku s nim mam problemy. Kupil som ho v aug.2012 a doteraz sa trapim a myslim si ze s novou uktualizaciou sa skoncia trampoty.
Ked prepinam tak mi zamrzne a funguje len vypinanie...toto mi robi minimalne 2-3x tyzdenne a teraz sa pridalo este aj to ze mi velmi dlho startuje. Niekedy ho necham aj 20minut a stale dokola pise "LOAD, RUN, LOAD, RUN...musim ho potom vypnut zo siete a trpezlivo cakat po zapnuti dalsich 15-20 minut...v tom case sa neda ani dialkovym vypnut.
Mrzne pri prepinani kanalov, startuje 20 minut...keby to bolo raz za mesiac, ale je to uz tak 2-3x do tyzdna a to je na mna uz privela.
Prosim tymto o radu, pretoze v utorok h oidem reklamovat.
Dakujem
Milan


Dobry den, chcem sa opytat ako ste dopadli s reklamaciou. Mam uplne rovnaky problem akurat, ze mne po nekonecnom zamrzani a restartovani ostal pristroj v stave ze nenabootuje vobec a vzdy ked ho zapnem na zadnej strane ostane bud zamrznuty na LOAD alebo sa zacykli a dokoloa LOAD, RUN... ale nenabehne ani po hodinach cakania.
Pristroj sustavne mrzol pri ktoromkolvek update, vsetky postupy boli s resetom na fabricke nastavenia a pod. podla navodou, potom niekedy fungoval cca 2 tyzdne /zazrak/ a zase sa to zacalo opakovat dookola.
Neuveritelne nespolahlivy vyrobok, prepacte ale aby uzivatel bol zaroven nekonecnym servismanom niecoho za co zaplati a sledoval fora a cakal na nove firmware a pod??
Zaco sme teda zaplatili? Aby sme sa zucastnili na vyvoji spolu so SKYTECom.
Chcem len v klude pozerat TV a to tento stroj nedokaze bez toho aby mrzol, restaroval sa alebo sposoboval ine poruchy, chcem od toho len tak trivialnu primarnu funkciu ktoru nedokaze splnit.
Kaslen na youtube a pod ved to uz dnes zvladne prehrat bez problemov pomali umyvacka riadu pri integrite IT a internetu do kazdeho zariadnia, ale tento stroj nedokaze fungovat ani ako spolahlivy STB box bez multimedialneho vyuzitia.
Kde udelali soudruzi chybu?
Prepacte ale uz ma to nebavi aby som stale len googlil a skusal a restartoval, resetoval a updatoval. pekny den
Posledný krát upravené:01 jan 2014 15:41 Stefan B.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
01 jan 2014 15:10 #6793 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Dejte ho na reklamaci. Víc se s tím nedá dělat.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
01 jan 2014 15:15 #6794 od mid
Odpoveď od mid na tému Poradňa Skytec 110IR
Dobrý deň.
Od 6.dec som ho mal na reklamácii, v predajni mi povedali že je v Sortek-u.
Konečne včera mi volali aby som si ho prišiel prevziať na predajňu, doviezlo ho UPS.
Žiadne vyjadrenie o oprave len strohé "opravaMB".
Včera som ho hneď aj spustil a zatiaľ ide bez problénov, naštartoval v pohode, rýchlo a v poriadku.
Ešte som nestihol nahrávanie, ale PIP ide tiež v poriadku.
Odporúčam reklamáciu a neodkladajte to ako ja :)
Nech sa trápia kompetentní a nie my užívatelia.
S pozdravom
mid

Milan
SkyTec 110IR HD - večne zamŕzajúci, po reklamácii a oprave MB snáď zmena k lepšiemu...budem informovať

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
01 jan 2014 21:15 #6801 od mid
Odpoveď od mid na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím.
Prosím o radu.
Stalo sa niečo čo si neviem vysvetliť, konkrétne sa jedná o Markíza HD kanál a Eurosport Deutsche
Screen 1 - keď idem cez Systémové nástroje tak ich takto vidím s čudným znakom.
Screen 2 - keď dám prehľadávať kanály tak ich nevidím.
Tesne predtým ako sa toto udialo som si všimol v ľavom hornom rohu na okamih nejaké upozornenie o konflikte, ale bolo to tak rýchle že som to poriadne nedočítal.
Ale boli tam spomenuté obe stanice, Markíza HD aj Eurosport.
Vie niekto o čo sa jedná?
Ďakujem

Milan
SkyTec 110IR HD - večne zamŕzajúci, po reklamácii a oprave MB snáď zmena k lepšiemu...budem informovať
Prílohy:

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
01 jan 2014 22:01 #6802 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Máte zapnutý FastScan? Jestli to není nějaký konflikt v něm.

Na kterém transpondéru je ten Eurosport?

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
01 jan 2014 22:19 #6805 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Ta ikona u programu znamená, že je nastavený jako "Přeskočit". Jděte do Správce seznamu programů a i těch 2 programů zrušte to přeskočení. Tím by se vám zase měly dostat do seznamu programů.
A zkuste případně vyfotit tu hlášku o konfliktu pokud se bude opakovat.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
01 jan 2014 22:37 #6807 od mid
Odpoveď od mid na tému Poradňa Skytec 110IR
Ďakujem za radu.
Naozaj to bolo "preskočiť", len som to cez správcu zrušil a bolo to v poriadku.
Pokiaľ by sa mi to oznámenie o konflikte objavilo odfotím a priložím.
Naozaj neviem či som konflikt spôsobil aj, či to má súvis so servisom alebo nejaká anomália.
Som len užívateľ a ako taký sa postupne učím a skúšam.
Ešte raz ďakujem za pomoc.

Milan
SkyTec 110IR HD - večne zamŕzajúci, po reklamácii a oprave MB snáď zmena k lepšiemu...budem informovať

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
05 jan 2014 21:25 #6898 od GABI 10
Odpoveď od GABI 10 na tému Poradňa Skytec 110IR
Zdravím vás,mám Skytec110 ir ,firmware2.11.61.
Mám otázku.
Mám pripojený do zadného USB na prijímači rozbočovač a v ňom wifi usb a HDD 1TB USB3 na nahrávanie.Často mi to zamŕza pri pozeraní napríklad filmu.A všimol som si že sa na HDD vytvárajú súbory napríklad: core.964.
Ďakujem za pomoc

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
05 jan 2014 21:32 #6899 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Skytec 110IR
Podle mě je problém v tom rozbočovači. Už jsme to někde řešili a tahle varianta, kdy je přes USB hub připojený WiFi dongle a zároveň HDD, dělá problémy. Schválně zkuste dát WiFi třeba do předního USB a HDD nechte připojený vzadu. A zkuste, jestli to zamrzání zmizí.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
05 jan 2014 21:40 #6900 od GABI 10
Odpoveď od GABI 10 na tému Poradňa Skytec 110IR
Aj som si myslel že tam bude problém,len je zaújimavé že v predu mi USB WIFI pevne nedrží už od vtedy ako som Skytec kúpil. Už som rozmýšľal že to dám na reklamáciu.
A tie súbory : core.964 čo sú to za súboríky ukazujú sa len v pc.
Ďakujem za pomoc

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
05 jan 2014 21:49 #6901 od vaskee
Odpoveď od vaskee na tému Poradňa Skytec 110IR
mas to uz v samotnem nazvu souboru : ) nejaky proces ti tam coruje a pri padu vytvori tenhle dump pameti. je to info o padu pro vyvojare - muzes to s klidem smazat.

usb disk pro zapis a wifi na jeden vstup. to zni podezrele :side:

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.266 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu